To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GroupM: Συμμαχία για το ανθρακικό αποτύπωμα

GroupM: Συμμαχία για το ανθρακικό αποτύπωμα
Η GroupM ανακοίνωσε τη δημιουργία μιας συμμαχίας για τη μείωση του ανθρακικού αποτυπώματος στο χώρο των media. Tα ιδρυτικά μέλη της Media Decarbonization Coalition περιλαμβάνουν την GroupM, τα agencies της EssenceMediacom και Mindshare, τις MSix& Partners και Wavemaker και τους πελάτες Audible, AXA, Bayer, Danone, Deutsche Telekom, L'Oréal, Mars, Paramount, Sony και Tesco.
Τα brands της «ένωσης» αντιστοιχούν συλλογικά σχεδόν σε 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια διαφημιστική επένδυση. Ενώ η Media Decarbonization Coalition αποτελείται αυτήν τη στιγμή από πελάτες της GroupM, άλλα brands καλούνται επίσης να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για ένταξη.
Η GroupM πρότεινε ένα παγκόσμιο πλαίσιο για τη μέτρηση των εκπομπών άνθρακα που βασίζονται στη διαφήμιση τον Ιούλιο. Η φιλοδοξία είναι να μηδενίσει τις εκπομπές άνθρακα που σχετίζονται με τη διαφήμιση, ωστόσο η GroupM τόνισε ότι για να λειτουργήσει η πρωτοβουλία, θα πρέπει όλη η βιομηχανία να συμμετάσχει.
«Το πιο σημαντικό και άμεσο βήμα που μπορούμε να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε την κλιματική κρίση, είναι να ευθυγραμμιστούμε με ένα ενιαίο σύνολο βιομηχανικών προτύπων για τη μέτρηση του άνθρακα», δήλωσε ο Global Head of Partnerships της GroupM, Kieley Taylor. «Γνωρίζουμε ότι μπορούμε να επιτύχουμε περισσότερα μαζί», δήλωσε ο Global CEO της GroupM, Christian Juhl.