To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GSK: Αναθεώρησε το ρόστερ εταιρειών

GSK: Αναθεώρησε το ρόστερ εταιρειών
Η GlaxoSmithKline Consumer Healthcare προχώρησε σε αναθεώρηση του ρόστερ εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται.

Οι εννέα εταιρείες που περιλαμβάνονται τώρα στο ρόστερ είναι οι ακόλουθες: Saatchi & Saatchi (advertising), Weber Shandwick (advertising, digital, content και PR), Havas (advertising, plus digital και content), WPP Digital (digital), Edelman (content και PR), McCann Health και Ogilvy Commonhealth (expert marketing) και Geometry (shopper marketing).

Όλες οι παραπάνω εταιρείες συνεργάζονταν ήση με την GSK, ωστόσο έπειτα από την αναθεώρηση, είδαν τις αρμοδιότητές τους να επεκτείνονται. Την ίδια στιγμή, οι TBWA Worldwide, CHI & Partners και DDB που βρίσκονταν στη σύνθεση, απομακρύνθηκαν. Τα media θα συνεχίσουν να χειρίζονται οι PHD (Omnicom) και MediaCom (WPP).

Η παγκόσμια επικεφαλής επικοινωνίας, content και government affairs της GSK Consumer Healthcare, Sarah Hodson ανέφερε πως η εξέλιξη αυτή είχε σαν στόχο να αυξήσει την εστίαση στο digital και να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα εντός του οργανισμού.

Οι εννέα εταιρείες θα επικεντρώσουν τη δουλειά τους στα επτά power brands της GSK, που είναι τα Sensodyne, Parodontax, Poligrip, Voltaren, Panadol, Theraflu και Otrivin και στα 12 κύρια brands, που είναι τα Biotene, Contac, Flonase, Excedrin, Fenbid, Tums, ENO, Horlicks, Physiogel, Lamisil, Fenistil και Abreva/Zovirax.