To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

GSK: Στην Publicis τα media της Pfizer

GSK: Στην Publicis τα media της Pfizer
Η GlaxoSmithKline ενοποιεί όλα τα consumer healthcare media της Pfizer στην Publicis Groupe, στο πλαίσιο της κοινοπραξίας που ανακοίνωσαν οι φαρμακευτικοί «γίγαντες» στα τέλη του περασμένου έτους.

Η Publicis Media θα εξυπηρετήσει το έργο με την πλατφόρμα platformGSK - ένα εξειδικευμένο unit που λάνσαρε αφότου ανέλαβε τα ύψους 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων media της GSK, μετά το spec που χαρακτηρίστηκε η μεγαλύτερη αναθεώρηση Media λογαριασμού media για το 2018. Τα consumer healthcare media της Pfizer εκτιμώνται σε περίπου 400 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή το 20% των παγκόσμιων δαπανών της media (1,8 δισεκατομμύρια δολάρια), όπως δήλωσε ο Olivier Gautier, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της ανεξάρτητης ερευνητικής εταιρείας COMvergence. 

Eκπρόσωπος της GSK δήλωσε στο Campaign US: «Η GSK επανεξετάζει περιοδικά τις συνεργασίες για το media buying, προκειμένου να διασφαλίσει ότι ακολουθείται η στρατηγική και επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή αξία και καινοτομία για την επιχείρηση».

Η GSK και η Pfizer ανακοίνωσαν τη συμφωνία κοινοπραξίας τον περασμένο Δεκέμβριο. Η κίνηση αυτή συγκεντρώνει μάρκες όπως οι Panadol, Anadin, Aquafresh και ChapStick υπό την ίδια στέγη, με τη δημιουργία μιας νέας εταιρείας με ετήσιες πωλήσεις ύψους 12,7 δισ. δολαρίων.