To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Havas: Creative και media την ανέβασαν στην Ευρώπη

Havas: Creative και media την ανέβασαν στην Ευρώπη
Πτώση 7,5% στα οργανικά έσοδα το Q4 2020.
Η Havas συνέχισε τη σταδιακή της ανάκαμψη τους τελευταίους τρεις μήνες του 2020, καθώς τα καθαρά
οργανικά έσοδα μειώθηκαν κατά 7,5% σε ετήσια βάση. Η μονοψήφια μείωση αποτελεί βελτίωση συγκριτικά με την πτώση της τάξης 10,4% στο τρίτο τρίμηνο και 18,3% ανάμεσα στον Απρίλιο και στα τέλη Ιουνίου, και επαναφέρει τη Havas στο μέσο των ομίλων εταιρειών που έχουν ανακοινώσει αποτελέσματα, κάτω από τις Publicis Group και Interpublic, αλλά μπροστά από τις Omnicom και Dentsu.
 
Η Havas, που είναι μέλος του κολοσσού της ψυχαγωγίας Vivendi, ανακοίνωσε πως μέσα από την πνοή που έδωσαν το creative και το media, η Ευρώπη ανακοίνωσε συνολικά μια πιο δυνατή απόδοση, αν και τα αποτελέσματα ανάμεσα στις χώρες ήταν αντικρουόμενα. Καθ' όλην τη διάρκεια της χρονιάς, τα καθαρά έσοδα του Havas Group ήταν 2,05 δισεκατομμύρια ευρώ, μειωμένα κατά 9,2%, ενώ η οργανική αύξηση σημείωσε πτώση 9,9% σε σχέση με το 2019. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων ήταν 121 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 46% το 2019.
TAGS: Havas Media