To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Heineken: Αυξάνει τη marketing δαπάνη

Heineken: Αυξάνει τη marketing δαπάνη
Heineken: Αυξάνει τη marketing δαπάνη

Έτοιμη να αυξήσει τη marketing δαπάνη σε Brands όπως τα Sol και Desperados μεταξύ άλλων, είναι η Heineken μέσα στο 2014, έπειτα από την κάμψη πωλήσεων που επέφερε η χαμηλή κατανάλωση σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Η ζυθοποιία υποστήριξε πως σχεδιάζει μία «μικρή αύξηση» δαπάνης στο marketing, η οποία κάθε χρόνο κυμαίνεται αναλογικά με τα έσοδα πωλήσεων.

Είναι χαρακτηριστικό πως το 2013 η δαπάνη αντιστοιχούσε στο 12,6% των εσόδων της εταιρείας. Όσο για τις marketing προσπάθειες, αυτές θα επικεντρωθούν στην ανάπτυξη premium brands, στην καινοτομία και στις «μεγαλύτερες εμπορικές επενδύσεις».

Η κίνηση αυτή έρχεται σαν συνέπεια της μειωμένης κατανάλωσης στην Ευρώπη, που είχε σαν συνέπεια μικρότερη αύξηση εσόδων (1,3%) σε σχέση με προηγούμενα χρόνια. Μάλιστα, οι πωλήσεις του brand Heineken μειώθηκαν κατά 1,8% για την εξεταζόμενη περίοδο, επηρεασμένες κυρίως από την πορεία στη Δυτική Ευρώπη (-5,1%).