Η Alison Lewis αποχωρεί από την Johnson & Johnson
H Johnson & Johnson καταργεί τη θέση του global chief marketing
officer, μία απόφαση που έχει ως αποτέλεσμα της αποχώρηση της Alison
Lewis.
Η Lewis αποχωρεί μετά από πεντέμισι χρόνια στη θέση της CMO, ενώ δεν πρόκειται να αντικατασταθεί, καθώς τα καθήκοντά της θα μοιραστούν σε άλλα στελέχη της εταιρείας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, «η Johnson & Johnson εισήγαγε ένα νέο επιχειρησιακό μοντέλο που βελτιστοποιεί τις λειτουργίες, κάνοντάς τις ακόμα πιο αποτελεσματικές. Η J&J αυξάνει τις επενδύσεις σε κατηγορίες που προσφέρουν υψηλά περιθώρια ανάπτυξης, έχοντας ως στόχο να προσφέρει θετικό αντίκτυπο στους καταναλωτές».
Η J&J αποτελεί μια ακόμα εταιρεία που καταργεί τη θέση του chief marketing officer, μετά τη Lyft και την Uber.
Η Lewis αποχωρεί μετά από πεντέμισι χρόνια στη θέση της CMO, ενώ δεν πρόκειται να αντικατασταθεί, καθώς τα καθήκοντά της θα μοιραστούν σε άλλα στελέχη της εταιρείας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, «η Johnson & Johnson εισήγαγε ένα νέο επιχειρησιακό μοντέλο που βελτιστοποιεί τις λειτουργίες, κάνοντάς τις ακόμα πιο αποτελεσματικές. Η J&J αυξάνει τις επενδύσεις σε κατηγορίες που προσφέρουν υψηλά περιθώρια ανάπτυξης, έχοντας ως στόχο να προσφέρει θετικό αντίκτυπο στους καταναλωτές».
Η J&J αποτελεί μια ακόμα εταιρεία που καταργεί τη θέση του chief marketing officer, μετά τη Lyft και την Uber.