To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η εμπορική αξία της απόφασης του Lebron

Η εμπορική αξία της απόφασης του Lebron
Η εμπορική αξία της απόφασης του Lebron

Μέσα στην πρώτη ώρα από τη στιγμή που ο Lebron James ανακοίνωνε πως έχει αποφασίσει να επιστρέψει στους Cleveland Cavaliers για να συνεχίσει εκεί την επαγγελματική του καριέρα, η κίνησή του αυτή αναφέρθηκε 1,44 εκατομμύρια φορές στο Twitter, σύμφωνα με την Kontera. Υπογραμμίζοντας τη δημοφιλία της κίνησης, η social data εταιρεία δημοσιοποίησε αναφορά με θέμα: \"He\'s the Good Guy, This Time\".

Ωστόσο, τι μπορεί να σημαίνει η απόφαση αυτή του King James για το brand και τα έσοδα της ομάδας;

\"Τα οφέλη μπορούν να είναι τεράστια, καθώς οι πωλήσεις εισιτηρίων στη regular season θα δημιουργήσουν πληρότητα 80-100%, ενώ το ίδιο θα συμβεί και στα παιχνίδια των play offs. Οι πωλήσεις σχετικού εμπορεύματος θα εκτοξευθούν, όπως και τα χορηγικά κέρδη του οργανισμού. Θεωρώ πως ο Lebron μπορεί να αποφέρει αυξημένα έσοδα 25 εκατ. δολαρίων ανά έτους για τους Cavs, οι οποίοι μπορούν να βελτιώσουν την αξία της ομάδας τους στα 50 εκατ. δολάρια\" τόνισε αρχικά ο sports marketing αναλυτής της Baker Street Advertising, Bob Dorfman και συνέχισε: \"Και για τον Lebron προσωπικά, η εξέλιξη αυτή μπορεί να του προσφέρει αυξημένα έσοδα 5 εκατ. δολάρια από χορηγικές συμφωνίες\". 

Χωρίς αμφιβολία, η επιστροφή του 29χρονου παγκόσμιου αστέρα στον τόπο, που είχε χλευαστεί, όταν αποχώρησε για πρώτη φορά πριν από τέσσερα χρόνια, θα αποτελέσει αντικείμενο εμπορικής εκμετάλλευσης για τα brands. Μάλιστα, οι Cavs που την προηγούμενη σεζόν βρέθηκαν στη 19η θέση, από πλευράς αξίας, μεταξύ των συλλόγων του NBA, σύμφωνα με το Forbes, \"δεν θα χρειαστεί να ξοδέψουν ούτε ένα δολάριο για εμπορικούς σκοπούς\" τόνισε ο director αθλητικού marketing της δημιοπυργικής εταιρείας Zambezi, Matt Dzamba.