To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Mondelēz αυξάνει τιμές και ad spending το 2022

Η Mondelēz αυξάνει τιμές και ad spending το 2022
Η Mondelēz International υποστηρίζει τις επιβεβλημένες αυξήσεις των τιμών των ράφι με μια μεγαλύτερη αύξηση στο ad spending, σύμφωνα με αναφορές στελεχών της εταιρείας την περασμένη Τρίτη.

Το spending σε διαφήμιση και προώθηση αυξάνεται κατά διψήφιο αριθμό από έτος σε έτος, καθώς ο κατασκευαστής μπισκότων Oreo, κράκερ Ritz και σοκολάτων Cadbury αυξάνει το κόστος προϊόντων, εφοδιαστικής αλυσίδας και μεταφοράς στο retail. Στις ΗΠΑ, η Mondelēz σκοπεύει να αυξήσει τις τιμές κατά 6% έως 7% τον Ιανουάριο, αλλά θα αμβλύνει το «πλήγμα» για τους καταναλωτές μέσω προωθητικών ενεργειών, οι οποίες αποσκοπούν στη διατήρηση του όγκου των πωλήσεων, ενώ θα επανεπενδύσει περίπου το 50% των λειτουργικών κερδών της σε brand-building πρωτοβουλίες.

Ο Chairman και CEO της εταιρείας, Dirk Van de Put, δήλωσε σε αναλυτές κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης της εταιρείας για το τρίτο τρίμηνο την περασμένη Τρίτη: «Το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε, νομίζω, είναι να αυξήσετε τις τιμές και να μην αυξήσετε την υποστήριξή σας για το brand. Έτσι, υποστηρίζουμε τα brands μας τώρα και κάθε χρόνο, όλο και περισσότερο. Η πίεση στα media έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με πριν από τρία ή τέσσερα χρόνια. Μπορούμε να δούμε ότι η ''υγεία'' του brand έχει βελτιωθεί. Συνεπώς, πιστεύω ότι τα brands μας είναι πλέον πιο ευαίσθητα στην τιμολόγηση και οι καταναλωτές θα πρέπει να την αποδεχτούν καλύτερα».
TAGS: Mondelez