To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Interpublic: Μικρή αύξηση εσόδων στο πρώτο τρίμηνο

Interpublic: Μικρή αύξηση εσόδων στο πρώτο τρίμηνο
Ο όμιλος Interpublic παρουσίασε έσοδα 1,75 δισ. δολαρίων για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, με ετήσια αύξηση 0,7%.

Τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 2,7% στο εξεταζόμενο διάστημα, ποσοστό που διαμορφώθηκε από την αύξηση 2,9% στις Ηνωμένες Πολιτείες και 2,2% στις υπόλοιπες αγορές. Πάντως, στην αντίστοιχη περσινή περίοδο, η ανάπτυξη που είχε καταγραφεί, άγγιξε το 6,7%. Παρ’ όλα αυτά, ο IPG παρουσίασε υψηλότερο λειτουργικό εισόδημα (κέρδη προ φόρων), ύψους 29,7 εκατομμυρίων δολαρίων από τα 23 εκατομμύρια του 2016.

"Το πρώτο τρίμηνο είναι το μικρό για εμάς, ωστόσο τα αποτελέσματά του αποτυπώνουν τον τρόπο με τον οποίο ξεκινήσαμε τη χρονιά μας" ανέφερε ο chairman και chief executive του Interpublic, Michael Roth. Επιπλέον, ο Roth είπε πως ο όμιλος βρίσκεται στον σωστό δρόμο για να παρουσιάσει ετήσια αύξηση οργανικών εσόδων 3-4%, καθώς και να βελτιώσει κατά 50 μονάδες βάσης το λειτουργικό περιθώριο.

Τέλος, τα συνολικά λειτουργικά έξοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 0,3% στο πρώτο τρίμηνο, ενώ σημειώνεται πως η UM, η οποία ανήκει στο δίκτυο της IPG Mediabrands, έδωσε ώθηση στον όμιλο με την ανάληψη χειρισμού του παγκόσμιου media λογαριασμού της Accenture.   
TAGS: Interpublic