To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Interpublic: Πορεία ανόδου στο γ’ τρίμηνο

Interpublic: Πορεία ανόδου στο γ’ τρίμηνο
Ο όμιλος Interpublic είδε τα καθαρά του έσοδα να αυξάνονται οργανικά κατά 5,4% στο τρίτο τρίμηνο του 2018, αγγίζοντας τα 1,9 δισ. δολάρια.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, ο IPG παρουσίασε οργανική αύξηση καθαρών εσόδων κατά 5%, ενώ τα αντίστοιχα έσοδα στις διεθνείς αγορές αυξήθηκαν κατά 6%. Τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,8% στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η ηπειρωτική Ευρώπη αυξήθηκε κατά 5,8%, η Ασία-Ειρηνικός αυξήθηκε κατά 7,5%, η Λατινική Αμερική αυξήθηκε κατά 12,4% και οι άλλες αγορές κατά 1,6%.

Τα λειτουργικά έσοδα στο εξεταζόμενο τρίμηνο ανήλθαν σε 261,7 εκατομμύρια δολάρια, ενώ κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, τα οργανικά καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 4,9%. Ταυτόχρονα, ο τομέας Integrated Agency Networks, που απαρτίζεται από δημιουργικές εταιρείες όπως οι McCann, FCB και MullenLowe Group, σημείωσε αύξηση οργανικών εσόδων 5,7%, με συνέπεια να ανέλθουν σε 1,5 δισ. δολάρια.

Σημειώνεται πως νωρίτερα μέσα στο μήνα, ο IPG έκλεισε επισήμως το deal για την εξαγορά της Acxiom, το οποίο ο CEO Michael Roth θεωρεί ως game-changer για το δίκτυο.
TAGS: Interpublic