IPG: Αποτελέσματα πάνω από τις εκτιμήσεις το τρίτο τρίμηνο
Η Interpublic Group (IPG) ξεπέρασε τις εκτιμήσεις για έσοδα και
κέρδη τρίτου τριμήνου τη Δευτέρα
10/11, με τη βοήθεια της ανθεκτικής
ζήτησης από πελάτες σε media και
health care. Η αυξανόμενη χρήση
εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τα
οποία επιτρέπουν στις επιχειρήσεις
να δημιουργούν διαφημίσεις πιο γρήγορα και οικονομικά,
έχει πιέσει τις παραδοσιακές διαφημιστικές
εταιρείες, ωθώντας να
αναπτύξουν παρόμοια
εσωτερικά εργαλεία για
να διατηρήσουν τους πελάτες τους.
Ως αποτέλεσμα, η IPG έχει ενσωματώσει πλατφόρμες AI και δεδομένων,
όπως το «Interact», ένα σύστημα με
τεχνητή νοημοσύνη που ενοποιεί
δεδομένα, δημιουργικό περιεχόμενο και media για προσωποποιημένο
μάρκετινγκ, στις ροές εργασίας της.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μείωσε το προσωπικό της κατά 800 άτομα στο τρίτο τρίμηνο. Στις αρχές του 2025 ξεκίνησε μια αναδιάρθρωση για μείωση κόστους και αναμένει συνολικά έξοδα ύψους 450 έως 475 εκατομμυρίων δολαρίων, με ολοκλήρωση έως το τέλος του 2025.
Τον Δεκέμβριο, η Omnicom συμφώνησε σε συμφωνία ύψους 13,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εξαγορά της IPG, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέταρτο τρίμηνο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Η συμφωνία θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, καθώς οι παραδοσιακές εταιρείες προσαρμόζονται για να ανταγωνιστούν τις Big Tech και τις ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη.
Η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα 2,49 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της Wall Street, που ήταν 2,20 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα κέρδη για το τρίμηνο ανήλθαν σε 34 σεντ ανά μετοχή, υψηλότερα από τα 5 σεντ ανά μετοχή που είχαν ανακοινωθεί πέρυσι.
Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι μείωσε το προσωπικό της κατά 800 άτομα στο τρίτο τρίμηνο. Στις αρχές του 2025 ξεκίνησε μια αναδιάρθρωση για μείωση κόστους και αναμένει συνολικά έξοδα ύψους 450 έως 475 εκατομμυρίων δολαρίων, με ολοκλήρωση έως το τέλος του 2025.
Τον Δεκέμβριο, η Omnicom συμφώνησε σε συμφωνία ύψους 13,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την εξαγορά της IPG, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέταρτο τρίμηνο, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Η συμφωνία θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, καθώς οι παραδοσιακές εταιρείες προσαρμόζονται για να ανταγωνιστούν τις Big Tech και τις ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνητή νοημοσύνη.
Η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα 2,49 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της Wall Street, που ήταν 2,20 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα κέρδη για το τρίμηνο ανήλθαν σε 34 σεντ ανά μετοχή, υψηλότερα από τα 5 σεντ ανά μετοχή που είχαν ανακοινωθεί πέρυσι.
