To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG: Ενίσχυση κερδών από media, data και τεχνολογία

IPG: Ενίσχυση κερδών από  media, data και τεχνολογία
Η IPG επιστρέφει σε τροχιά ανάπτυξης, καθώς οι πελάτες επενδύουν όλο και περισσότερο σε data και τεχνολογία. Η εταιρεία σημείωσε αύξηση 11,7% οργανικών καθαρών εσόδων το τέταρτο τρίμηνο, συνολικού ύψους 2,5 δισ. δολαρίων. Η IPG σημείωσε οργανική ανάπτυξη 11,9% από έτος σε έτος και οργανική ανάπτυξη 6,5% για τα δύο χρόνια, αγγίζοντας τα 9,1 δισ. δολάρια. Τα περιθώρια κέρδους συνέχισαν να αυξάνονται στο 16,8%, από 13,5% το 2020 και 14% το 2019. Στις ΗΠΑ, που αντιπροσωπεύουν το 61% των καθαρών εσόδων της IPG το δ΄ τρίμηνο, τα έσοδα αυξήθηκαν οργανικά κατά 12%, στη Βρετανία 6,2% και σε Ασία-Ειρηνικό 9,7%, σε ετήσια βάση.
Η IPG αναμένει αύξηση των οργανικών εσόδων της τάξης του 5% το 2022, φτάνοντας τα επίπεδα ανάπτυξης πριν από την πανδημία, με την πρόβλεψη της Omnicom για αύξηση 5% έως 6% το 2022. Οι επιδόσεις οδηγήθηκαν από τα data, την τεχνολογία, καθώς και τις στρατηγικές συμβουλευτικές υπηρεσίες της εταιρείας σε αυτούς τους τομείς, την ώρα που οι πελάτες αντιμετωπίζουν προκλήσεις σχετικά με την ηλεκτρονική τους ταυτότητα και την απώλεια των third-party cookies. «Μεγάλο μέρος της ανάπτυξής μας το τελευταίο τρίμηνο και το έτος συνολικά τροφοδοτήθηκε από κλάδους πελατών που αξιοποιούν πιο ενεργά το τεχνολογικό μας επίπεδο, τις δυνατότητες δεδομένων, τα αναλυτικά στοιχεία και το μάρκετινγκ», αναφέρει η εταιρεία.