To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG: Ισχυρά αποτελέσματα σε β’ τρίμηνο και εξάμηνο

IPG: Ισχυρά αποτελέσματα σε β’ τρίμηνο και εξάμηνο
Έπειτα από την παρουσίαση ισχυρών αποτελεσμάτων για το δεύτερο τρίμηνο και το πρώτο εξάμηνο του έτους, ο Interpublic Group αύξησε το στόχο ανάπτυξης για το 2018, προσδοκώντας πλέον να επιτύχει καθαρή οργανική ανάπτυξη εσόδων από 4% έως 4,5% για το σύνολο του 2018.

Ο holding όμιλος ανέφερε αύξηση καθαρών εσόδων 6,2% (στα 1,95 δισ. δολάρια) και αντίστοιχη αύξηση οργανικών καθαρών εσόδων 5,6% για το δεύτερο τρίμηνο του 2018, ενώ τα καθαρά έσοδα των ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 4,6% και τα καθαρά διεθνή έσοδα βελτιώθηκαν κατά 7,2%. Συνολικά, τα έσοδα του ομίλου άγγιξαν τα 2,39 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 9,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

"Το τρίμηνο αντανακλά τις αυξήσεις των εσόδων σε όλους τους κλάδους, που οφείλονται στην εξαιρετική ανάπτυξη των media και δημιουργικών εταιρειών μας, στην ανάπτυξη των ψηφιακών υπηρεσιών, των δημοσίων σχέσεων και του sports marketing" δήλωσε ο CEO του IPG, Michael Roth.

Για το πρώτο εξάμηνο του έτους, ο IPG παρουσίασε αύξηση 6% στα καθαρά έσοδα και 4,7% σε οργανικό επίπεδο.

Ο Roth αναφέρθηκε αρκετές φορές και την πρόσφατη εξαγορά της Acxiom Marketing Solutions, χαρακτηρίζοντας τη συμφωνία ως "ένα μετασχηματιστικό βήμα για τον όμιλό μας, που θα επηρεάσει τελικά κάθε μέρος του". 
TAGS: Interpublic