To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

IPG: Κάμψη τζίρου στο δεύτερο τρίμηνο

 IPG: Κάμψη τζίρου στο δεύτερο τρίμηνο
Ο όμιλος Interpublic παρουσίασε κάμψη 1,7% στα έσοδα του δεύτερου τριμήνου του οικονομικού του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με αντίστοιχη μηδενική, σχεδόν, αύξηση εσόδων (0,4%) και τον CEO Michael Roth να επισημαίνει πως παραμένει αισιόδοξος για την επίτευξη των ετήσιων οργανικών στόχων.

"Οι εταιρείες και οι άνθρωποί μας παραμένουν κορυφαίοι και οι πρόσφατες επιχειρηματικές αναθεωρήσεις έδειξαν πως οι διαχειριστές μας έχουν καλές πιθανότητες για να μας οδηγήσουν στον ετήσιο οργανικό στόχο του 3-4%".

Επιπλέον, πρόσθεσε πως για να επιτευχθεί οργανική ανάπτυξη τουλάχιστον 3%, θα πρέπει οι εταιρείες να μην εστιάσουν μονάχα στα new business, αλλά και στο υπάρχον ρόστερ πελατών, καθώς... "το top 20 των πελατών του IPG βρίσκονται σε οικονομική θέση να επενδύσουν στα media και τη διαφήμιση, προκειμένου να διατηρήσουν τα μερίδια αγοράς που επιθυμούν".

Σε ότι αφορά τα λειτουργικά έσοδα του τριμήνου, έπεσαν στα 206,5 εκατομμύρια από τα 224,3 εκατομμύρια της περσινής περιόδου. Γεωγραφικά, ο όμιλος είχε μικρή οργανική ανάπτυξη 0,7% στις ΗΠΑ για το δεύτερο τρίμηνο, καλύπτοντας το 60% των συνολικών εσόδων του.

Στο μεταξύ, οι τομείς που αναπτύχθηκαν περισσότερο, ήταν αυτοί της υγείας, της αυτοκίνησης και του retail, ενώ τηλεπικοινωνίες, οικονομικές υπηρεσίες και καταναλωτικά αγαθά σημείωσαν επιβράδυνση.      
TAGS: Interpublic