To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΙPG: Στη Mediabrands εντάσσεται η Mediahub

ΙPG: Στη Mediabrands  εντάσσεται η Mediahub
Η Mediahub, ιδιοκτησίας Interpublic, εντάσσεται στην ΙPG Mediabrands, στην οποία ανήκουν UM και Initiative. Η Mediahub λανσαρίστηκε το 2005 ως μέρος της δημιουργικής εταιρείας Mullen και το 2015 συγχωνεύτηκε με τη Lowe, για να σχηματίσει τον όμιλο MullenLowe.
Έκτοτε, το media agency έχει αναπτυχθεί σημαντικά , μετά και την ανεξαρτητοποίησή του από τον όμιλο MullenLowe το 2019. Τώρα που το agency διαχειρίζεται 4 δισεκατομμύρια δολάρια σε λογαριασμούς παγκοσμίως έναντι 1,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων πριν από πέντε χρόνια, είναι ξεκάθαρα η κατάλληλη στιγμή να ευθυγραμμιστεί με το media buying τμήμα της IPG.
Ως μέρος της Mediabrands, η Mediahub θα χρησιμοποιήσει τα εργαλεία, την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που δημιουργεί ο όμιλος σε τομείς υψηλής ανάπτυξης, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, το app store optimization και οι πλατφόρμες που χτίζονται στη βάση δεδομένων της Acxiom, καθώς και το στούντιο παγκόσμιου περιεχομένου της.
«Οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση σε ορισμένα πράγματα που γίνονται όλο και πιο σημαντικά σε αυτόν τον νέο κόσμο του marketing», δήλωσε ο John Moore, παγκόσμιος CEO της Mediahub. Ωστόσο, ο βασικός λόγος για την ευθυγράμμιση είναι η επέκταση της παγκόσμιας παρουσίας της Mediahub.
Το agency απασχολεί σήμερα περισσότερα από 1.000 άτομα στις ΗΠΑ, τη Βρετανία και το Σίδνεϊ της Αυστραλίας. Ο Moore θέλει να ενισχύσει την παρουσία της Mediahub και στην ηπειρωτική Ευρώπη, χρησιμοποιώντας τη Βρετανία ως «εφαλτήριο» και να επεκταθεί σε APAC και LATAM.