To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

J.M. Smucker: Διαφήμιση και media στο Publicis Groupe

J.M. Smucker: Διαφήμιση και media στο Publicis Groupe
Η αμερικάνικη εταιρεία τροφίμων J.M. Smucker έχει ολοκληρώσει τη marketing αναθεώρηση που πραγματοποίησε, αναθέτοντας τόσο τη δημιουργική όσο και τη media δουλειά για πολλά από τα πιο γνωστά της brands στο Publicis Groupe.

Οι WPP και IPG βρέθηκαν απέναντι στον Publicis για τη συγκεκριμένη δουλειά, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, ενώ δεν έγινε σαφές εάν η Carat του ομίλου Dentsu, η οποία κέρδισε τα media της J.M. Smucker στις αρχές του 2016, κλήθηκε να υπερασπιστεί τα καθήκοντά της. Επίσης, είναι ασαφές ποιες εταιρείες του Publicis συμμετείχαν στο spec, κυρίως επειδή προχώρησαν σύμφωνα με την προσέγγιση "Power of One" που ακολουθεί ο γαλλικός όμιλος.

Η επιλογή αυτή ολοκληρώνει τη σχέση με τη Grey που χρονολογείται από το 2002. Ακολουθεί επίσης την απόφαση της εταιρείας τροφίμων στο τέλος του 2016 να ενοποιήσει το digital τμήμα της marketing δραστηριότητας με την SapientRazorfish του Publicis.

Τέλος, στις ΗΠΑ, η εταιρεία J.M. Smucker ξόδεψε πάνω από 170 εκατομμύρια δολάρια για όλα τα brands της πέρυσι, σύμφωνα με την Kantar Media.
TAGS: J.M. Smucker