To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Kantar: Συγχωνεύει τα brands της υπό κοινό όνομα

Kantar: Συγχωνεύει τα brands της υπό κοινό όνομα
Η εταιρεία ερευνών Kantar ανακοίνωσε ότι συγχωνεύει όλες τις λειτουργίες και τα τμήματά της κάτω από το όνομα Kantar.

Η εταιρεία, η οποία αποτελεί βραχίονα της WPP, δήλωσε ότι οι αλλαγές αυτές θα τεθούν σε ισχύ από τις 2 Απριλίου και θα αφορούν τις εταιρείες Kantar Consulting, Kantar Health, Kantar IMRB, Kantar Media, Kantar Millward Brown, Kantar Public, Kantar TNS, Kantar Worldpanel, Lightspeed κ.ά.

«Η αλλαγή στο branding αντανακλά τις λειτουργικές αλλαγές που συμβαίνουν στην εταιρεία και πηγάζουν από την επιθυμία να επιτύχουμε την απλότητα και την καλύτερη επίδραση με τους πελάτες μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Kantar, Eric Salama.