KFC: Αλλαγή συνεργασίας με τη MullenLowe στις ΗΠΑ
Η KFC μετακινείται σε ένα agency roster μοντέλο
για τον δημιουργικό της λογαριασμό στις ΗΠΑ,
όπως δήλωσε στο Ad Age εκπρόσωπος της εταιρείας. Η MullenLowe, η οποία είναι το creative
agency of record της KFC στις ΗΠΑ από το 2022,
θα παραμένει στο roster και θα συνεχίσει να εργάζεται σε projects που είναι ενεργά.
H εταιρεία έχει προσθέσει επίσης τη Highdive για ένα επερχόμενο έργο. H συγκεκριμένη αλλαγή επιτρέπει στην KFC να συνεργάζεται με πολλές εταιρείες, συγκεντρώνοντας τα καλύτερα ταλέντα για την επίτευξη αποτελεσμάτων και την ευθυγράμμιση με τους συνεργάτες της.
H εταιρεία έχει προσθέσει επίσης τη Highdive για ένα επερχόμενο έργο. H συγκεκριμένη αλλαγή επιτρέπει στην KFC να συνεργάζεται με πολλές εταιρείες, συγκεντρώνοντας τα καλύτερα ταλέντα για την επίτευξη αποτελεσμάτων και την ευθυγράμμιση με τους συνεργάτες της.