To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Κυρίαρχη η Alphabet στα διαφημιστικά έσοδα

Κυρίαρχη η Alphabet στα διαφημιστικά έσοδα
Η Alphabet, η μητρική εταιρεία της Google, αποτελεί τον μεγαλύτερο ιδιοκτήτη media του κόσμου, σύμφωνα με τα στοιχεία νέας έκθεσης της Zenith Media, ελέγχοντας μεγάλο μέρος της παγκόσμιας δαπάνης.

Συγκεκριμένα, η Alphabet ελέγχει το 12% της παγκόσμιας media δαπάνης, το οποίο προέρχεται κυρίως από τις διαφημιστικές πωλήσεις των Google και YouTube. Η εταιρεία συγκεντρώνει 60 δισεκατομμύρια δολάρια στις Ηνωμένες Πολιτείες σε επίπεδο διαφημιστικής δαπάνης, αριθμός που είναι κατά 166% μεγαλύτερος από το ποσό που συγκεντρώνει η δεύτερη εταιρεία της λίστας, η The Walt Disney Company. Η αντίστοιχη περσινή διαφορά ήταν 136%, ενώ τα συνολικά διαφημιστικά έσοδα της Alphabet είναι κατά 17% περισσότερα από τα αντίστοιχα περσινά δικά της.

Το top 5 των κερδοφόρων ιδιοκτητών media της έκθεσης "Top Thirty Global Media Owners" συμπληρώνουν οι Comcast, Twentieth Century Fox και Facebook. Στο μεταξύ, πέντε digital παίκτες (Google, Facebook, Baidu, Yahoo και Microsoft) συγκεντρώνουν συνολικά το 19% των παγκόσμιων διαφημιστικών μπάτζετ.

Σύμφωνα με τη Zenith, η ψηφιακή διαφημιστική δαπάνη αυξάνεται κατά 18% σε ετήσια βάση, τα πέντε τελευταία χρόνια, ενώ η δαπάνη στους υπόλοιπους τύπους media αυξάνεται κατά 6%. Το Facebook εξακολουθεί να σπάει τα κοντέρ, καθώς "σκαρφάλωσε" από τη 10η περσινή στην 5η θέση φέτος, γεγονός που το καθιστά σαν την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στη λίστα, με ετήσια αύξηση 65%. Ακολουθεί η κινέζικη Baidu με αύξηση εσόδων 52%.