To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Λιγότερες εξαγορές φέτος από τους «Big 6»

Λιγότερες εξαγορές φέτος από τους «Big 6»

Λιγότερες από τις μισές εξαγορές σε σχέση με το 2018 αναμένεται να πραγματοποιήσουν φέτος οι λεγόμενοι "big six", οι 6 δηλαδή κύριοι διεθνείς όμιλοι επικοινωνίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Results International, οι WPP, Omnicom, Publicis Groupe, Interpublic, Dentsu και Havas έχουν προχωρήσει μέχρι στιγμής σε 23 εξαγορές κατά την διάρκεια του 2019 ενώ την προηγούμενη χρονιά ο σχετικός αριθμός είχε αγγίξει τις 71 συναλλαγές αυτού του είδους.

Το αξιοσημείωτο είναι πως η κάμψη αυτή έρχεται παρά την άνοδο της τάξεως του 167% όσον αφορά τις Εξαγορές και τις Συγχωνεύσεις στον χώρο του marketing αυτή την χρονιά. Σύμφωνα με την Results International, η ανάπτυξη αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στους τομείς Adtech και martech ενώ τα deals που αφορούν υπηρεσίες marketing παρέμειναν σταθερά.

Από τους "big six", η Dentsu αποτελεί και φέτος τον όμιλο με την μεγαλύτερη δραστηριότητα, έχοντας προχωρήσει σε 10 εξαγορές. Φυσικά, το 2018 ήταν ακόμη πιο έντονα για τον Όμιλο καθώς τότε είχε ολοκληρώσει 31 τέτοιες κινήσεις.

Η Publicis (που φέτος πάντως πραγματοποίησε την μεγαλύτερη της εξαγορά αποκτώντας την Epsilon για 3.95 δις δολάρια) και η Havas έχουν πραγματοποιήσει φέτος από 5 εξαγορές η WPP έχει ολοκληρώσει 2 ενώ η Omnicom και η Interpublic δεν πραγματοποιήσαν κάποια συμφωνία μέχρι στιγμής φέτος.