To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Lindt & Sprüngli: Στην Publicis Media τα media

Lindt & Sprüngli: Στην Publicis Media τα media
Λογαριασμός αξίας 100 εκατ. ευρώ.

Η Publicis Media κέρδισε τον media strategy, planning and buying λογαριασμό του κολοσσού της σοκολατοβιομηχανίας Lindt & Sprüngli στην Ευρώπη, μετά από ένα ανταγωνιστικό pitch. Είναι αξίας περίπου 100 εκατομμυρίων ευρώ και καλύπτει δώδεκα αγορές, ανάμεσά τους και αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου. Εκπρόσωπος για τη Lindt & Sprüngli, που διαθέτει brands όπως τα Lindt, Ghirardelli και
Caffarel, δήλωσε στο Campaign: «Ακολουθώντας μια ολοκληρωμένη εκτίμηση πιθανών media agency συνεργατών, η Lindt & Sprüngli μπορεί να επιβεβαιώσει πως η εταιρεία θα συνεργαστεί με την Publicis Media για το media strategy, planning and buying στην Ευρώπη. Συμφωνήθηκε πως περισσότερες λεπτομέρειες δεν θα κοινοποιηθούν».

Σύμφωνα με αναφορές που έγιναν στην Ιταλία τον Μάρτιο, η PHD της Omnicom και η Havas είχαν ανάμιξη στα τελευταία στάδια του pitch. Ένας αριθμός από διαφορετικά agencies, συμπεριλαμβανομένων των Dentsu και WPP, διατήρησαν το λογαριασμό σε διάφορες αγορές στην Ευρώπη. Η Publicis Media, αλλά και η ID Comms, που «έτρεξε» το pitch, δεν δέχθηκαν να σχολιάσουν. Η Blue 449 της Publicis Media κέρδισαν τα media της Lindt & Sprüngli στη Γαλλία τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με τοπικά εμπορικά media.