Linkedin: Λανσάρει εργαλείο για διαφημιστικές καμπάνιες
Το LinkedIn λάνσαρε νέο Media Planning API, παρέχοντας τη δυνατότητα
στα agencies να συλλέγουν δεδομένα απευθείας από την πλατφόρμα του,
προκειμένου να αυξήσουν την απόδοση επένδυσης (ROI) και να λάβουν πιο
ακριβείς και στρατηγικές αποφάσεις για τις καμπάνιες προτού ξοδέψουν
χρήματα από τον προϋπολογισμό τους.
«Ο στόχος του media planning είναι να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπο και την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών καμπανιών, επιτρέποντας στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να σχεδιάζουν για το κοινό, τις πλατφόρμες, τα κανάλια και τον προϋπολογισμό, για να μεγιστοποιήσουν την απόδοση επένδυσης», ανέφερε το LinkedIn σε σχετική ανάρτηση, προσθέτοντας: «Πολλοί επαγγελματίες του μάρκετινγκ συνεργάζονται με agencies για τη διαχείριση στρατηγικών σχεδιασμού των media. Οι εταιρείες που διαπρέπουν σε αυτόν τον τομέα έχουν ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση, καθώς τα brands εξετάζουν εξονυχιστικά τις δαπάνες εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας».
Το Media Planning API, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι μια λύση για agencies που προσπαθούν να σχεδιάσουν και να διαχειριστούν καμπάνιες σε έναν αυξανόμενο αριθμό πλατφορμών, μορφών διαφημίσεων και κανονισμών απορρήτου. Με το νέο API, αναφέρει το LinkedIn, οι εταιρείες θα πρέπει να μπορούν να περιορίσουν την εμβέλειά τους, λαμβάνοντας δεδομένα σχετικά με τη βάση χρηστών του LinkedIn με τη μορφή δημογραφικών στοιχείων, ρόλων εργασίας, βιομηχανιών και διαδικτυακών συμπεριφορών.
«Ο στόχος του media planning είναι να μεγιστοποιήσει τον αντίκτυπο και την αποτελεσματικότητα των διαφημιστικών καμπανιών, επιτρέποντας στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να σχεδιάζουν για το κοινό, τις πλατφόρμες, τα κανάλια και τον προϋπολογισμό, για να μεγιστοποιήσουν την απόδοση επένδυσης», ανέφερε το LinkedIn σε σχετική ανάρτηση, προσθέτοντας: «Πολλοί επαγγελματίες του μάρκετινγκ συνεργάζονται με agencies για τη διαχείριση στρατηγικών σχεδιασμού των media. Οι εταιρείες που διαπρέπουν σε αυτόν τον τομέα έχουν ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση, καθώς τα brands εξετάζουν εξονυχιστικά τις δαπάνες εν μέσω οικονομικής αβεβαιότητας».
Το Media Planning API, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι μια λύση για agencies που προσπαθούν να σχεδιάσουν και να διαχειριστούν καμπάνιες σε έναν αυξανόμενο αριθμό πλατφορμών, μορφών διαφημίσεων και κανονισμών απορρήτου. Με το νέο API, αναφέρει το LinkedIn, οι εταιρείες θα πρέπει να μπορούν να περιορίσουν την εμβέλειά τους, λαμβάνοντας δεδομένα σχετικά με τη βάση χρηστών του LinkedIn με τη μορφή δημογραφικών στοιχείων, ρόλων εργασίας, βιομηχανιών και διαδικτυακών συμπεριφορών.