To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Luxottica και Lactalis ανέθεσαν στη Zenith

Luxottica και Lactalis ανέθεσαν στη Zenith
Δύο σημαντικές επιτυχίες σε παγκόσμια spec που «έτρεξαν» το τελευταίο διάστημα κατέγραψε
η Zenith. Κατ' αρχήν, το media agency του Publicis Groupe ανέλαβε τον παγκόσμιο λογαριασμό
media planning & buying της εταιρείας οπτικών Luxottica, μετά από spec στο οποίο δεν συμμετείχε η OMD, που διατηρούσε μέχρι πρότινος το λογαριασμό.

Η Luxottica διαθέτει διάσημα brands όπως τα Ray-Ban και Oakley, ενώ επίσης κατασκευάζει σκελετούς γυαλιών για μάρκες όπως οι Chanel, Prada, Giorgio Armani, Burberry, Versace και Dolce & Gabbana. Ο παγκόσμιος λογαριασμός της, που μετακινήθηκε στη Zenith, εκτιμάται πως αγγίζει τα 100 εκατ. ευρώ.

Επίσης, η Zenith αναδείχθηκε νικήτρια στο παγκόσμιο spec για τον συνολικό λογαριασμό media του γαλλικού πολυεθνικού κολοσσού της αγοράς γαλακτοκομικών, Lactalis. Πλέον θα αποτελεί τη βασική συνεργάτιδα του ομίλου όσον αφορά το media planning & buying, έχοντας την ευθύνη για το 75% των
αγορών όπου έχει παρουσία η Lactalis.

Αναλυτικότερα, η Zenith μετά το spec διατήρησε τις αγορές που χειριζόταν σε ΕΜΕΑ, Ασία-Ειρηνικό (Asia-Pacific) και Λατινική Αμερική, ενώ πρόσθεσε 11 νέες (Αυστρία, Καναδάς, Κολομβία, Δανία, Φινλανδία, Μέση Ανατολή, Νορβηγία, Ισπανία, Σουηδία, Μεγάλη Βρετανία και ΗΠΑ).