To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

M. Lévy: Προτείνει data tax για τις διαδικτυακές εταιρείες

M. Lévy: Προτείνει data tax για τις διαδικτυακές εταιρείες
O πρόεδρος του ομίλου Publicis Groupe, Maurice Lévy, δήλωσε ότι οι χρήστες του Ίντερνετ θα πρέπει να αποζημιώνονται για τη χρήση των προσωπικών τους στοιχείων από τις τεχνολογικές εταιρείες. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «κάποιοι από τους καρπούς που συλλέγονται από τη χρήση προσωπικών στοιχείων θα πρέπει να μοιράζονται σε αυτούς από τους οποίους προήλθαν».

Μάλιστα, σε ένα τέτοιο μοντέλο θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματική η παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε σύγκριση με τον General Data Protection Regulation (GDPR), που προστατεύει την ιδιωτικότητα στο διαδίκτυο. Επιπλέον, ο Lévy εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του για τους ευρωπαϊκούς θεσμούς, οι οποίοι, κατά τη γνώμη του, απέτυχαν να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα για την άνθηση των startups.

«Τόσο στη Σίλικον Βάλεϊ, όσο και σε ένα μικρό κράτος όπως το Ισραήλ, πανεπιστήμια, ιδιωτικά κεφάλαια και άλλοι φορείς υποστηρίζουν τις νεοφυείς επιχειρήσεις που θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο», πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι πολιτικοί κύρους όπως ο Εμανουέλ Μακρόν και ο Φρανσουά Ολάντ, απέτυχαν να πάρουν τις κατάλληλες πρωτοβουλίες που θα βελτίωναν τις ψηφιακές υποδομές της Ευρώπης.
TAGS: levy