Marriott International: Λανσάρει retail media δίκτυο
Η Marriott International λανσάρει ένα δίκτυο retail media για να
παρέχει στους διαφημιζομένους
πρόσβαση στους επισκέπτες της
γνωστής αλυσίδας ξενοδοχείων.
Τα brands θα μπορούν να κάνουν
χρήση των ανώνυμων δεδομένων
για τη στόχευση πελατών που
χρησιμοποιούν
την εφαρμογή,
τους ιστότοπους
της εταιρείας και
τις τηλεοράσεις
των δωματίων.
Tα δίκτυα retail media αυξάνονται σε δημοτικότητα τόσο με τους διαφημιστές, που χρειάζονται όλο και περισσότερα δεδομένα όσο και με τις επιχειρήσεις, που αναζητούν περισσότερα έσοδα. Το δίκτυο της Marriott θα είναι σε δοκιμαστική λειτουργία στις ΗΠΑ και τον Καναδά τις επόμενες δύο εβδομάδες, σε συνεργασία με τη Yahoo στο τεχνολογικό κομμάτι.
Η Yahoo θα αντιστοιχίσει τα ανώνυμα δεδομένα πελατών με τα δεδομένα των διαφημιζόμενων. Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να αγοράσουν διαφημιστικό χώρο χρησιμοποιώντας την πύλη και την ομάδα πωλήσεων της Yahoo. Η Walmart είναι η μεγαλύτερη εταιρεία που πουλά διαφημιστικό χώρο και περιορισμένη πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών της. Η DoorDash, η Kroger Co., η Best Buy και η CVS Health Corp. είναι μεταξύ των άλλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται επίσης στον ίδιο χώρο.
Tα δίκτυα retail media αυξάνονται σε δημοτικότητα τόσο με τους διαφημιστές, που χρειάζονται όλο και περισσότερα δεδομένα όσο και με τις επιχειρήσεις, που αναζητούν περισσότερα έσοδα. Το δίκτυο της Marriott θα είναι σε δοκιμαστική λειτουργία στις ΗΠΑ και τον Καναδά τις επόμενες δύο εβδομάδες, σε συνεργασία με τη Yahoo στο τεχνολογικό κομμάτι.
Η Yahoo θα αντιστοιχίσει τα ανώνυμα δεδομένα πελατών με τα δεδομένα των διαφημιζόμενων. Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να αγοράσουν διαφημιστικό χώρο χρησιμοποιώντας την πύλη και την ομάδα πωλήσεων της Yahoo. Η Walmart είναι η μεγαλύτερη εταιρεία που πουλά διαφημιστικό χώρο και περιορισμένη πρόσβαση στα δεδομένα των πελατών της. Η DoorDash, η Kroger Co., η Best Buy και η CVS Health Corp. είναι μεταξύ των άλλων εταιρειών που δραστηριοποιούνται επίσης στον ίδιο χώρο.