To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mattel: Στο Publicis Groupe ο λογαριασμός media στις ΗΠΑ

Mattel: Στο Publicis Groupe ο λογαριασμός media στις ΗΠΑ
Η Mattel προχώρησε στην πρόσληψη μιας ομάδας από το Publicis Groupe, αποτελούμενη από τις εταιρείες  Mediavest Spark και DigitasLBi για τον χειρισμό του, ύψους 150 εκατομμυρίων δολαρίων media λογαριασμού της στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Οι δυο εταιρείες, που συνθέτουν την "Team Mattel", κέρδισαν τις media planning and buying επιχειρήσεις της εταιρείας παιχνιδιών έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία και θα εργαστούν για το σύνολο του brand portfolio, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις μάρκες Barbie, Fisher-Price, Hot Wheels και American Girl. Η ομάδα θα καθοδηγήσει την επένδυση, το data, την τεχνολογία, το content, τη στρατηγική analytics και την εκτέλεση.

Ίδιες πηγές αναφέρουν πως η DigitasLBi θα επικεντρωθεί κυρίως στα κομμάτια content, digital media και programmtic, ενώ η Mediavest Spark θα ρίξει το βάρος σε planning και offline buying. Σημειώνεται πως η Mattel είχε ξεκινήσει τις κινήσεις για το media spec τον Οκτώβριο, ενώ η Starcom του ομίλου Publicis ήταν η προηγούμενη βασική media planning συνεργάτιδα και η Mindshare του WPP είχε την ευθύνη για το media buying στις Ηνωμένες Πολιτείες.

"Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε engaging εμπειρίες οι οποίες θα εμπνεύσουν το θαύμα των παιδικών χρόνων. Με την αποδεδειγμένη εμπειρία τους στις ψηφιακές πλατφόρμες, οι Mediavest Spark και Digitas μπορούν να μας βοηθήσουν να επιτύχουμε αυτό τον στόχο" ανέφερε σε ανακοίνωση η exec VP-chief content officer της Mattel, Catherine Balsam-Schwaber.