McDonald’s: «Πάγος» στο Media spec στο Ηνωμένο Βασίλειο
Η McDonald's φέρεται να έχει "παγώσει" τη διαδικασία αναθεώρησης του, ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών, media buying λογαριασμού της στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η νυν συνεργάτιδα στη συγκεκριμένη αγορά, OMD και η Starcom ήταν εκείνες που διαγωνίζονταν για την ανάληψη των καθηκόντων σε μια κλειστή διαδικασία τους τελευταίους μήνες, η οποία είχε φτάσει σε προχωρημένο σημείο. Πηγές, μάλιστα, ανέφεραν πως οι δυο εταιρείες ήταν έτοιμες για τις τελικές παρουσιάσεις, αλλά ο McDonald's τις καθυστέρησε.
Θεωρείται ότι οι διαγωνιζόμενοι ενημερώθηκαν τις προηγούμενες ημέρες ότι η McDonald's έχει θέσει την αναθεώρηση σε παύση για μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς καμία βεβαιότητα σχετικά με το αν θα μπορούσε να ξαναρχίσει.
Επιπλέον, δεν έχει γίνει ξεκάθαρο γιατί ο αμερικανικός κολοσσός fast food έχει αναστείλει τη διαδικασία στην αγορά αυτή, η οποία αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας media αναθεώρησης.
Σημειώνεται πως η McDonald's έχει καταλήξει σε, τουλάχιστον, τέσσερις αγορές με την OMD να αναλαμβάνει τη Γερμανία και την Κίνα, η Starcom τη Γαλλία, ενώ οι δυο εταιρείες χώρισαν τις ευθύνες στη Λατινική Αμερική.
Η νυν συνεργάτιδα στη συγκεκριμένη αγορά, OMD και η Starcom ήταν εκείνες που διαγωνίζονταν για την ανάληψη των καθηκόντων σε μια κλειστή διαδικασία τους τελευταίους μήνες, η οποία είχε φτάσει σε προχωρημένο σημείο. Πηγές, μάλιστα, ανέφεραν πως οι δυο εταιρείες ήταν έτοιμες για τις τελικές παρουσιάσεις, αλλά ο McDonald's τις καθυστέρησε.
Θεωρείται ότι οι διαγωνιζόμενοι ενημερώθηκαν τις προηγούμενες ημέρες ότι η McDonald's έχει θέσει την αναθεώρηση σε παύση για μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς καμία βεβαιότητα σχετικά με το αν θα μπορούσε να ξαναρχίσει.
Επιπλέον, δεν έχει γίνει ξεκάθαρο γιατί ο αμερικανικός κολοσσός fast food έχει αναστείλει τη διαδικασία στην αγορά αυτή, η οποία αποτελεί μέρος μιας παγκόσμιας media αναθεώρησης.
Σημειώνεται πως η McDonald's έχει καταλήξει σε, τουλάχιστον, τέσσερις αγορές με την OMD να αναλαμβάνει τη Γερμανία και την Κίνα, η Starcom τη Γαλλία, ενώ οι δυο εταιρείες χώρισαν τις ευθύνες στη Λατινική Αμερική.