To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

McDonald’s: Στον Omnicom η διαφήμιση των ΗΠΑ

McDonald’s: Στον Omnicom η διαφήμιση των ΗΠΑ
Η McDonald's αποφάσισε να αναθέσει στον όμιλο Omnicom τον χειρισμό του αμερικανικού διαφημιστικού της λογαριασμού, αξίας 1 δισ. δολαρίων, βάζοντας με τον τρόπο αυτό ένα τέλος στη σχέση 35 ετών που διατηρούσε με την Leo Burnett του ομίλου Publicis.

Πλέον, ο Omnicom καλείται να στήσει μια ξεχωριστή ομάδα στο Σικάγο για να "τρέξει" τον συγκεκριμένο λογαριασμό, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η McDonald's θα διατηρήσει τη συνεργασία της με τη Leo Burnett στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η διαγωνιστική διαδικασία που ξεκίνησε τον Απρίλιο, ανέδειξε νικήτρια τη DDB, ωστόσο στην ομάδα που θα δημιουργηθεί από τον μητρικό όμιλο, θα συμμετάσχουν στελέχη κι από άλλες εταιρείες, όπως οι Sparks & Honey και Critical Mass. Η εξέλιξη αυτή, ακολουθεί την καμπάνια της αλυσίδας τον προηγούμενο Οκτώβριο, για το λανσάρισμα των all day breakfasts, την οποία δημιούργησε η Leo Burnett, ωστόσο συμμετείχε και η DDB.

"Πριν από 18 εβδομάδες, λάβαμε brief από ένα εκ των σημαντικότερων brands του κόσμου, για τη δημιουργία της 'εταιρείας του μέλλοντος'. Τα καλύτερα ταλέντα από διάφορες εταιρείες του Omnicom ενώθηκαν το τελευταίο 4μηνο για να αξιοποιήσουν αυτό το brief" ανέφερε σχετικά η CEO της DDB, Wendy Clark.

Από την πλευρά της, η Leo Burnett εξέφρασε, μέσω εκπροσώπου, την απογοήτευσή της, ωστόσο πρόσθεσε πως "η εταιρεία είναι πολύ υπερήφανη για τη δουλειά που έκανε όλα αυτά τα χρόνια".