To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Μεγάλος αριθμός marcoms deals στο γ’ τρίμηνο

Μεγάλος αριθμός marcoms deals στο γ’ τρίμηνο
Το προηγούμενο τρίμηνο έφερε τον μεγαλύτερο αριθμό συγχωνεύσεων και εξαγορών που αφορούσαν σε marcoms εταιρείες από το τέταρτο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με ανάλυση της Results International.

Η Βόρεια Αμερική ήταν η πιο δραστήρια χώρα στο τρίτο τρίμηνο, με 105 ολοκληρωμένα deals και αύξηση 21% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Το Ηνωμένο Βασίλειο παρέμεινε σταθερό, ενώ η περιοχή APAC παρουσίασε το πιο ενεργό τρίμηνο έπειτα από τρία χρόνια.

Οι κορυφαίοι marcoms αγοραστές για το τρίτο τρίμηνο ήταν οι Dentsu και WPP, καθώς ολοκλήρωσαν από πέντε συμφωνίες.

Δύο από τις μεγαλύτερες εξαγορές του τριμήνου σε επίπεδο marcoms ήταν η εξαγορά της Acxiom Marketing Solutions από τον IPG (η μεγαλύτερη συμφωνία του ομίλου εδώ και χρόνια) και αυτή της MediaMonks από τη νέα επιχείρηση του Martin Sorrell, S4.