To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Mercedes: Στην Omnicom ο παγκόσμιος λογαριασμός

Mercedes: Στην Omnicom ο παγκόσμιος λογαριασμός
O Όμιλος Omnicom Group ανέλαβε τον ενοποιημένο παγκόσμιο λογαριασμό media, brand & performance marketing της Mercedes-Benz, μετά από σχετική διαδικασία pitch, στην οποία συμμετείχε και το Publicis Groupe, που επίσης συνεργάζεται με τον κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ανλυτικότερα, η Omnicom ήδη χειριζόταν το μεγαλύτερο κομμάτι όσον αφορά τα  media και το marketing ενώ το Publicis Groupe εστίαζε σε δημιουργικό, digital και CRM.

Η Mercedes-Benz, όμως, αναζητούσε ένα και μόνο agency, για να αναλάβει τo κομμάτι των media και των marcoms και ο θρίαμβος της Omnicom είναι το αποτέλεσμα μιας «κλειστής» αναθεώρησης, η οποία ξεπέρασε τους 6 μήνες σε διάρκεια.

Αξίζει να σημειωθεί πως -σε μια ασυνήθιστη κίνηση- η Omnicom εξαγόρασε και δυο γερμανικές εταιρείες, την Antoni (digital) και την OSK (PR). Αμφότερές ήδη συνεργάζονται με την Μercedes-Benz. Σύμφωνα με την Omnicom οι δυο εξαγορές έγιναν προκειμένου να δημιουργηθεί ένα μοντέλο «integrated agency» για τον πελάτη. Η Antoni ιδρύθηκε το 2015 και απασχολεί 170 άτομα ενώ η OSK ξεκίνησε την δραστηριότητα της το 1993 και έχει 225 εργαζομένους.

Η νέα «μακροπρόθεσμη συνεργασία» μεταξύ Mercedes-Benz και Omnicom αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2022, υπο την επωνυμία "Team X". Η Omnicom αναμένεται να δημιουργήσει μια ειδική ομάδα με εξειδικευμένα στελέχη από διάφορους τομείς και διάφορα agencies της σε HΠΑ, Ευρώπη και Κίνα- όπως επίσης και από τις Αntoni και OSK. Φυσικά η εξέλιξη αυτή σημαίνει την κατάργηση της Publicis Emil, του ειδικού agency, που είχε δημιουργήσει το 2018 το Publicis Groupe και ήταν αποκλειστικά αφιερωμένο στην Mercedes Benz.

Θα πρέπει να αναφερθεί πως η κίνηση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας να ενοποιήσει σε ένα και μόνο όμιλο τον λογαριασμό επικοινωνίας ακολουθεί την πρόσφατη απόφαση της να ενοποιήσει τα τμήματα επικοινωνίας και marketing και να δημιουργήσει εσωτερικά hubs σε τέσσερις περιφέρειες- Ευρώπη, ΗΠΑ, Κίνα και "Overseas".

Παράλληλα, η Mercedes-Benz επανεξετάζει την στρατηγική της όσον αφορά το δημιουργικό και αυτό ήταν, μάλιστα, και ζητούμενο στο pitch, που μόλις ολοκληρώθηκε.