To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Microsoft: Αναθεωρεί τις παγκόσμιες marketing συνεργασίες

Microsoft: Αναθεωρεί τις παγκόσμιες marketing συνεργασίες
Microsoft: Αναθεωρεί τις παγκόσμιες marketing συνεργασίες

H Microsoft προτίθεται να ξεκινήσει αναθεώρηση των, ύψους 1,3 δις. δολαρίων, marketing επιχειρήσεών της, σε μια προσπάθεια να καταλήξει στη λύση ενός ομίλου επικοινωνίας. Το παγκόσμιο pitch θα αφορά, σύμφωνα με πληροφορίες, media, δημιουργικό και digital. Εκπρόσωπος της τεχνολογικής εταιρείας αρνήθηκε να δώσει ακριβείς εξηγήσεις για το συγκεκριμένο ζήτημα.

«Αξιολογούμε το εταιρικό μας μίγμα, σαν μια επιχειρηματική πρακτική, που αποσκοπεί στην εξασφάλιση των καλύτερων δυνατών υπηρεσιών, οι οποίες ταιριάζουν με τις ανάγκες των εξελισσόμενων επιχειρήσεών μας» τόνισε. Οι προετοιμασίες για τη διαδικασία αναθεώρησης, ξεκινούν έξι μήνες μετά την ανάληψη ηγετικών καθηκόντων στη marketing ομάδα της Microsoft από τους Mark Penn και Tami Reller, ενώ η εταιρεία αναζητά CEO για να διαδεχτεί τον Steve Ballmer.

Οι πιθανοί παίκτες που θα συμμετάσχουν στο pitch, είναι οι WPP και Publicis Groupe, που υποστηρίζουν ήδη επιχειρήσεις της Microsoft, ενώ και ο όμιλος Interpublic έχει υπό την ευθύνη του ορισμένα στοιχεία του marketing της εταιρείας. Όσο για την Omnicom, θεωρείται δύσκολο να συμμετάσχει στη διαδικασία, ελέω των σχέσεών της με την ανταγωνίστρια Apple. Ωστόσο, σύντομα  αναμένεται η ολοκλήρωση συγχώνευσης των Publicis και Omnicom, με συνέπεια να απαιτείται η εύρεση λύσης για να αποφευχθούν συγκρούσεις στη διάρκεια της διαδικασίας.