Νέα global CMO στην Deliveroo
Η Deliveroo ανέθεσε στην Inés Ures το ρόλο της global chief marketing officer, καθώς η βρετανική υπηρεσία delivery φαγητού θέλει να επεκτείνει την παρουσία της σε περισσότερες αγορές.
Σε αυτό το πλαίσιο η Ures αναλαμβάνει επικεφαλής του marketing, με την Deliveroo να «ποντάρει» στην εμπειρία της σε Treatwell, Treatwell Spain και Groupalia.
Η Deliveroo αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται σε 200 πόλεις σε 13 διαφορετικές αγορές. Το 2017, παρουσίασε πωλήσεις που ανήλθαν στα 277 εκατ. λίρες, καταγράφοντας ανάπτυξη ύψους 116%.
Σε αυτό το πλαίσιο η Ures αναλαμβάνει επικεφαλής του marketing, με την Deliveroo να «ποντάρει» στην εμπειρία της σε Treatwell, Treatwell Spain και Groupalia.
Η Deliveroo αυτή τη στιγμή δραστηριοποιείται σε 200 πόλεις σε 13 διαφορετικές αγορές. Το 2017, παρουσίασε πωλήσεις που ανήλθαν στα 277 εκατ. λίρες, καταγράφοντας ανάπτυξη ύψους 116%.