To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nέο brand identity για την Turkish Airlines

Nέο brand identity για την Turkish Airlines
H Turkish Airlines προχώρησε σε αλλαγές στην εταιρική της ταυτότητα πριν από τα εγκαίνια του νέου κόμβου της στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης.

Το σχεδιασμό του νέου brand identity ανέλαβε η Imagination, η οποία αποτελεί συνεργάτη της αεροπορικής εταιρείας από το 2008. Η Imagination έδωσε έμφαση τόσο στην ενέργεια όσο και στην κουλτούρα της χώρας, συνδυάζοντάς τα με την εμπειρία του τουρκικού αερομεταφορέα.

Η επικεφαλής επικοινωνίας της Turkish Airlines δήλωσε: «η δουλειά της Imagination προσδίδει μια μοναδική προοπτική στο brand, καθώς έχει τον τρόπο να χτίζει ισχυρά εμπορικά σήματα. Είμαστε ενθουσιασμένοι, που συνεργαζόμαστε μαζί της για το επόμενο στάδιο του φιλόδοξου παγκόσμιου σχεδίου ανάπτυξης και επέκτασής μας».