Νέο λογότυπο από τη MullenLowe Group
Νέο λογότυπο από τη MullenLowe GroupΗ MullenLowe Group αποκάλυψε το νέο εταιρικό της λογότυπο, στο πλαίσιο του rebranding που πραγματοποιεί στα περιφερειακά της γραφεία. Η νέα εικόνα που έχει τίτλο "Challenger Octopus" και απεικονίζει ένα χταπόδι με γάντια του μποξ, αναπτύχθηκε από τη MullenLowe Brasil και σχεδιάστηκε για να προβάλει τις πολυποίκιλες προσφορές του δικτύου και τη διάθεσή του να πάρει ρίσκα. Ακολουθεί τη συγχώνευση των γραφείων της Mullen στις Ηνωμένες Πολιτείες με το παγκόσμιο δημιουργικό δίκτυο της Lowe & Partners, η οποία οδήγησε στη δημιουργία της MullenLowe Group τον Μάιο του 2015.
Από τις αρχές του έτους και στο εξής, όλες οι εταιρείες του δικτύου έχουν ξεκινήσει να μετονομάζονται σε MullenLowe, συμπεριλαμβανομένης και της DLKW Lowe, που "βαφτίστηκε" σε MullenLowe London την 1η Ιανουαρίου.
"Η δημιουργία του MullenLowe Group μας έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα νέο τύπο παγκόσμιου επικοινωνιακού δικτύου" ανέφερε ο global chief executive της εταιρείας, Alex Leikikh.
Σημειώνεται πως το δίκτυο της MullenLowe θα αποτελείται από τέσσερα βασικά brands: τη MullenLowe που παρέχει integrated διαφήμιση, τη MullenLowe Profero (digital παράρτημα), τη MullenLowe Mediahub (παρέχει media planning and buying) και τη MullenLowe Open (παρέχει CRM και shopper marketing).