To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nike: «Φρεσκάρει» το digital ρόστερ

Nike: «Φρεσκάρει» το digital ρόστερ
Η Nike προχωρά σε "φρεσκάρισμα" των digital συνεργατιδών της, με μια παγκόσμια αναθεώρηση κατά την οποία επιδιώκει να συγκεντρώσει πληροφορίες αξιολόγησης, σε μια εξέλιξη που μπορεί να φέρει πιέσεις στις παρεχόμενες αμοιβές.

Η εταιρεία αθλητικών ειδών ξεκίνησε τη διαδικασία μέσω του παγκόσμιου τμήματος προμηθειών που διαθέτει. Οι εταιρείες που ανήκουν στο digital ρόστερ, κλήθηκαν να παρέχουν νέες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές και τις ικανότητές τους. Στη συνέχεια, η Nike σκοπεύει να πραγματοποιήσει ένα "event αντίστροφης δημοπρασίας" για τις εταιρείες αυτές, ώστε να ανανεώσει τα συμβόλαια συνεργασίας με νέες τιμολογήσεις.

Οι "αντίστροφες δημοπρασίες" προκύπτουν στην εταιρική βιομηχανία, όταν οι πελάτες ψάχνουν να βρουν τους χαμηλότερους πλειοδότες. Και το γεγονός πως ένας μεγάλος διαφημιζόμενος, όπως η Nike, η οποία ξόδεψε 3,17 δισ. δολάρια το 2016 για παγκόσμιο marketing, δεν αποτελεί καλό σημάδι για την αγορά.

Σημειώνεται επίσης πως η Nike συνεργάζεται με πλήθος εταιρειών σε παγκόσμια κλίμακα, όπως οι R/GA, Wieden & Kennedy, Anomaly, Laundry Service, The Program και Mindshare.
TAGS: Nike