Ocado: Spec για τον creative λογαριασμό
Η Ocado μείωσε τον προϋπολογισμό της για μάρκετινγκ κατά 25% πέρυσι και τώρα η εταιρεία αναζητά νέα agencies για το creative, μετά από τέσσερα χρόνια συνεργασίας με την St Luke's, η δουλειά της οποίας περιλαμβάνει την καμπάνια «Inspired Choices».
Η Havas κέρδισε τα media του online retailer τον περασμένο μήνα μετά από μια τελική αναμέτρηση με την την Hearts & Science της Omnicom και την iProspect της Dentsu.
Ένα νέο social media agency, το Fabric Social, επιλέχθηκε επίσης νωρίτερα αυτό το μήνα από την Ocado. Η κοινοπραξία μεταξύ της Marks & Spencer και του Ομίλου Ocado παρουσίασε ζημιά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Tα έσοδα τους τελευταίους έξι μήνες έφτασαν τις 1,54 δισεκατομμύρια λίρες χάρη στην άνοδο της ζήτησης κατά 21,8%. για την επιχείρηση τεχνολογικών λύσεών της, η οποία πουλά λογισμικό λιανικής τελευταίας τεχνολογίας σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων αλυσίδων στις ΗΠΑ.
Η Eilidh MacAskill, διευθύντρια μάρκετινγκ στην Ocado Retail, δήλωσε: «Έχοντας ολοκληρώσει την πρώτη φάση του μετασχηματισμού μάρκετινγκ , είμαστε ενθουσιασμένοι που εξερευνούμε επιλογές μεταξύ πιθανών συνεργατών δημιουργικών εταιρειών. Αυτό δεν είναι μια κρίση για προηγούμενες εργασίες ούτε για την υπάρχουσα συνεργασία, αλλά ένα απτό παράδειγμα της φιλοδοξίας μας για ανάπτυξη». Την διαδικασία του διαγωνισμού διαχειρίστηκε η Flock Associates.