Ogilvy PR: Πρώτος Global Head of Influence
Η Ogilvy PR όρισε τον Rahul Titus
τον πρώτο Global Head of Influence.
Από το 2017, ο Rahul συνεργάζεται
με την Influence ομάδα της Ogilvy
στη Βρετανία, για να εδραιώσει την
ηγετική θέση της εταιρείας σε αυτόν το χώρο. Σε αυτόν τον νέο ρόλο
για την Ogilvy, ο Rahul θα βασιστεί στην υπάρχουσα δυναμική
της εταιρείας, κλιμακώνοντας τις
influence δυνατότητες σε όλο το
παγκόσμιο δίκτυό της.
Ο Rahul θα συνεχίσει να επεκτείνει το influence αποτύπωμα σε συνεργασία με τις κοινωνικές ομάδες της εταιρείας και θα συνεργαστεί στενά με άλλες επιχειρήσεις της Ogilvy, για να αναδείξει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω περιεχομένου και εμπειριών με δυνατότητα επιρροής.
Ο Rahul θα συνεχίσει να έχει τη βάση του στη Βρετανία, καθώς ηγείται της παγκόσμιας ομάδας για να προωθήσει το influence στους πελάτες και θα αναφέρεται στην CEO της Ogilvy PR Global, Julianna Richter. «Το influence είναι μια τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης για την Ogilvy, η οποία βρίσκεται στα σημεία τομής των σύγχρονων, δημιουργικών επικοινωνιακών δυνατοτήτων της. Το βάθος και η τεχνογνωσία του Rahul θα μας βοηθήσουν να ενισχύσουμε γρήγορα τη μοναδική μας προσφορά παγκοσμίως, δίνοντας αξία για περισσότερους πελάτες και προοπτικές σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο», ανέφερε η Richter.
Ο Rahul θα συνεχίσει να επεκτείνει το influence αποτύπωμα σε συνεργασία με τις κοινωνικές ομάδες της εταιρείας και θα συνεργαστεί στενά με άλλες επιχειρήσεις της Ogilvy, για να αναδείξει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω περιεχομένου και εμπειριών με δυνατότητα επιρροής.
Ο Rahul θα συνεχίσει να έχει τη βάση του στη Βρετανία, καθώς ηγείται της παγκόσμιας ομάδας για να προωθήσει το influence στους πελάτες και θα αναφέρεται στην CEO της Ogilvy PR Global, Julianna Richter. «Το influence είναι μια τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης για την Ogilvy, η οποία βρίσκεται στα σημεία τομής των σύγχρονων, δημιουργικών επικοινωνιακών δυνατοτήτων της. Το βάθος και η τεχνογνωσία του Rahul θα μας βοηθήσουν να ενισχύσουμε γρήγορα τη μοναδική μας προσφορά παγκοσμίως, δίνοντας αξία για περισσότερους πελάτες και προοπτικές σε αυτό το ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο», ανέφερε η Richter.