To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Οι marketers παίρνουν μέτρα για τον κορονοϊό

Οι marketers παίρνουν μέτρα για τον κορονοϊό
Ο κορονοϊός συνεχίζει να μεταβάλλει την εργασιακή καθημερινότητα με πλήθος εταιρειών να κάνουν σημαντικά βήματα ώστε να προετοιμαστούν για το χειρότερο σενάριο. Η Coca-Cola ζήτησε από όλους τους υπαλλήλους της στα κεντρικά της γραφεία στην Ατλάντα να εργαστούν την Τρίτη 10 Μαρτίου 2020 από τος σπίτι ώστε να μπορέσει να «διεξάγει ένα μεγάλο σεμινάριο ετοιμότητας», όπως δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο Ad Age.

«Πρόκειται απλώς για μια άσκηση ώστε να αξιολογήσουμε τα σχέδιά μας για τη συνέχιση της λειτουργίας της επιχείρησής μας και να διασφαλίσουμε το γεγονός ότι θα είμαστε σε ετοιμότητα αν χρειαστεί ποτέ να κλείσουμε τα γραφεία μας οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον», πρόσθεσε σε email η ίδια εκπρόσωπος, σημειώνοντας ότι «δεν έχουμε περιπτώσεις COVID-19 στα κεντρικά μας γραφεία».

Η Hershey Co, εν τω μεταξύ, δεν συνιστά τη συμμετοχή σε συνεδριάσεις μεγάλων ομάδων εσωτερικά και εξωτερικά μέχρι νεοτερη ειδοποίηση. Και πολλές ακόμα εταιρείες αυστηροποιούν τις ταξιδιωτικές τους πολιτικές. Η Ford, για παράδειγμα, έχει περιορίσει όλα τα ταξίδια, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό μέχρι τις 17 Απριλίου. Επίσης, η General Mills έχει περιορίσει όλα τα επαγγελματικά ταξίδια στην Ιταλία, την ηπειρωτική Κίνα, τη Νότια Κορέα και το Ιράν. Η εταιρεία αναφέρει ότι οποιοδήποτε άλλο ταξίδι θα πρέπει να πραγματοποιείται αυστηρά για ουσιαστικό λόγο δουλειάς και αν είναι δυνατόν, οι συναντήσεις θα πρέπει να ακολουθούν τους κανόνες προφύλαξης ή να αναβάλλονται. Η Fiat Chrysler Automobiles «έχει δώσει εντολή στους υπαλλήλους της ότι τα ταξίδια τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό θα πρέπει να έχουν προεγκριθεί από ένα μέλος της ομάδας ηγεσίας», σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας.
TAGS: Marketing