To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

OMD και GroupM στην κορυφή των media

OMD και GroupM στην κορυφή των media
Η OMD, το δίκτυο media specialists της Omnicom, βρίσκεται στην πρώτη θέση της ετήσιας παγκόσμιας
κατάταξης της γαλλικής εταιρείας COMvergence, η οποία βασίζεται στο εκτιμώμενο ύψος των λογαριασμών κάθε δικτύου (billings) για το 2018 και το σχετικό μερίδιο αγοράς που διατηρεί.

Η COMvergence εκτιμά πως σε παγκόσμιο επίπεδο η ΟΜD χειρίστηκε λογαριασμούς συνολικού ύψους 18,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διατηρεί μερίδιο 6,3% της διεθνούς αγοράς. Τα 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια προήλθαν από την αγορά των ΗΠΑ, όπου το μερίδιο της OMD αγγίζει το 6,1%.

Σύμφωνα με την έρευνα, στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Μindshare της GroupM (WPP Group), με εκτι-
μώμενα billings ύψους 16,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων
μέσα στο 2018 και μερίδιο 5,7% στην παγκόσμια αγορά.

Την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Carat του Dentsu Aegis Network με εκτιμώμενα φετινά
billings ύψους 14,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων και μερίδιο αγοράς της τάξεως του 5%. Σε επίπεδο oμίλων, από την έρευνα προκύπτει πως η GroupM της WPP εξακολουθεί να αποτελεί τον leader σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς εκτιμάται πως διατηρεί μερίδιο 15,5% και οι λογαριασμοί που χειρίστηκε φέτος αντιστοιχούν σε 45,1 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αμέσως μετά, ακολουθούν οι Publicis Media και Omnicom, στη δεύτερη και τρίτη θέση, αντί-
στοιχα. Η Publicis υπολογίζεται πως χειρίστηκε billings ύψους 33,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος και διατηρεί το 11,6% της παγκόσμιας αγοράς, ενώ η Ominicom εκτιμάται πως είχε billings συνολικής αξίας 33,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2018, που αντιστοιχούν σε μερίδιο 10,9%.