To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

OMD: Κορυφαίο media agency ξανά

OMD: Κορυφαίο media agency ξανά
H ΟΜD διατήρησε τον τίτλο του μεγαλύτερου media agency σε παγκόσμιο επίπεδο και το 2019, σύμφωνα με τη σχετική φετινή έρευνα της COMvergence για τα έσοδα (billings) των εταιρειών του κλάδου, με βάση στοιχεία από 41 διαφορετικές αγορές. Σύμφωνα με τη μελέτη, η OMD, που έχει δει τα έσοδά της να αυξάνονται υπό την ηγεσία του νέου CEO Florian Adamski το 2019, αναμένεται να παρουσιάσει συνολικά έσοδα ύψους 19,6 δισ.δολαρίων, καταγράφοντας ανάπτυξη 6,1% σε σχέση με το 2018.

Η Μindshare του Group M καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στη σχετική κατάταξη, με έσοδα 17,9 δισ. δολάρια (+1% ανάπτυξη), ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Carat με έσοδα 16,1 δισ. δολάρια (+5,5% ανάπτυξη). Σε επίπεδο ομίλων, η COMvergence τοποθετεί την Group M στην πρώτη θέση της εν λόγω κατάταξης, υπολογίζοντας το μερίδιο αγοράς της στο 17,2% και εκτιμώντας πως τα παγκόσμια έσοδά της θα αγγίξουν φέτος τα 50,05 δισ. δολάρια.

Η Publicis Media ακολουθεί στη δεύτερη θέση με εκτιμώμενα έσοδα της τάξης των 33,7 δισ. δολαρίων και μερίδιο αγοράς 11,6% ενώ η Omnicom Media Group κλείνει το top 3, με μερίδιο αγοράς 10,8% και εκτιμώμενα έσοδα 31,37 δισ. δολάρια για φέτος. Η COMvergence υπολογίζει πως τα συνολικά χρήματα που θα διαχειριστούν τα διεθνή δίκτυα media specialists φέτος ανέρχονται σε 166 δισ. δολάρια, ποσό που αντιστοιχεί στο 57% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης. 
TAGS: OMD, COMvergence