To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Επεκτείνεται η συνεργασία με Mercedes Benz

Omnicom: Επεκτείνεται η συνεργασία με Mercedes Benz
Omnicom: Επεκτείνεται η συνεργασία με Mercedes Benz

Τα media της Mercedes-Benz στη Νότια Αφρική πρόσθεσε στις αρμοδιότητές της η Omnicom Media Group, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής αναθεώρησης, στο τελικό στάδιο της οποίας έφτασαν άλλες δυο μεγάλες παγκόσμιες media εταιρείες.

Με αυτή την εξέλιξη, το media shop που ήταν ήδη υπεύθυνο για τις αγορές Καναδά, Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας, μαζί με αυτή της Νοτίου Αφρικής δημιουργεί μια κοινή περιφέρεια που της δίνει τη δυνατότητα για καλύτερο έλεγχο και τις προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης. Η media δαπάνη της μεγάλης γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας για την εν λόγω περιφέρεια εκτιμάται σε 75 εκατομμύρια δολάρια.

\"Αναζητούμε περαιτέρω βελτίωση της περιφερειακής μας απόδοσης και ενοποίηση στο πεδίο των media δραστηριοτήτων μας\" ανέφερε σχετικά ο VP του marketing της Mercedes-Benz, Jens Thiemer. Σημειώνεται πως η OMG, μέσω των OMD και PHD, είναι επίσης υπεύθυνη για τα media της Mercedes-Benz στις Ηνωμένες Πολιτείες, τα οποία αξίζουν περί τα 320 εκατομμύρια δολάρια.