To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Οριακή αύξηση τζίρου στο α’ τρίμηνο

Omnicom: Οριακή αύξηση τζίρου στο α’ τρίμηνο
Οριακή αύξηση 0,9% παρουσίασε στα παγκόσμια έσοδά του ο όμιλος Omnicom, με συνέπεια αυτά να ανέλθουν σε 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο πρώτο τρίμηνο του 2016.

Λαμβάνοντας υπόψη της εξαγορές και τον αντίκτυπο των συναλλαγματικών διακυμάνσεων, η παγκόσμια οργανική ανάπτυξη του ομίλου επικοινωνίας και διαφήμισης, που έχει στην κατοχή του εταιρείες όπως οι OMD και Adam & Eve/DDB, άγγιξε το 3,8% για το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Στο μεταξύ, η ανάπτυξη στη μεγάλη αγορά της Βρετανίας ήταν χαμηλότερη (2,2%) από αυτή στην υπόλοιπη Ευρώπη (3%), στη Βόρεια Αμερική (4,5%) και στην Ασία-Ειρηνικό (5,1%). Ωστόσο, τα οργανικά έσοδα συρρικνώθηκαν σε Λατινική Αμερική κατά 7,8% και σε Αφρική-Μέση Ανατολή κατά 1,7%. Στην εξέταση των αποτελεσμάτων ανά τομέα, τα οργανικά έσοδα αναπτύχθηκαν κατά 7,9% στη διαφήμιση, ενώ το CRM βελτιώθηκε κατά 0,7%.

Το PR μειώθηκε κατά 0,9% και οι speciality communications αυξήθηκαν κατά 2,2%. Την ίδια στιγμή, τα κέρδη προ φόρων του ομίλου βελτιώθηκαν κατά 3,8%, ανερχόμενα σε 420,4 εκατομμύρια δολάρια.  
TAGS: Omnicom