To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Ώθηση από τη διαφήμιση

Omnicom: Ώθηση από τη διαφήμιση
Οι διαφημιστικές δραστηριότητες της Omnicom έδωσαν ώθηση στα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, καθώς τα συνολικά like for like έσοδα σημείωσαν πτώση της τάξης του 0,3%.

Πιο συγκεκριμένα, διαμορφώθηκαν στα 263,2 εκατ. δολάρια έναντι 264,1 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ο όμιλος αποδίδει τη μεταβολή αυτή στις διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών.

Η οργανική ανάπτυξη ενισχύθηκε κατά 2,5%, ποσοστό το οποίο συμβαδίζει με τους στόχους του ομίλου και οφείλεται στις δραστηριότητές του στον τομέα της διαφήμισης και της υγείας, που αυξήθηκαν κατά 5,1% και 6,8% αντίστοιχα. Την ίδια στιγμή, τα έσοδα από τον τομέα των δημοσίων σχέσεων υποχώρησε κατά 0,5%.

Η ανάπτυξη των αγορών ήταν σταθερή σε όλες τις περιοχές, πλην της Λατινικής Αμερικής, όπου υποχώρησαν κατά 3% λόγω των προβλημάτων που εμφανίστηκαν κυρίως στην αγορά της Βραζιλίας.

Η Omnicom κατέγραψε τις καλύτερες επιδόσεις στη Μέση Ανατολή και την Αφρική, εμφανίζοντας ανάπτυξη της τάξης του 12,8%. Η διαφήμιση και τα media αποτελούν τον κύριο όγκο των δραστηριοτήτων της, αποφέροντας το 55,5% των εσόδων της. 
TAGS: Omnicom