Omnicom: Σενάρια για νέο media δίκτυο
Omnicom: Σενάρια για νέο media δίκτυοΣύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, ο όμιλος επικοινωνίας βρίσκεται στα πρώτα στάδια της συγκεκριμένης διαδικασίας και έχει ήδη πλησιάσει μια σειρά από senior-level executives της διαφημιστικής βιομηχανίας, ώστε να στελεχώσουν το νέο δίκτυο. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό αν θα προκύψει ένα νέο brand ή η καινούρια προσπάθεια θα βασιστεί σε κάποιο από τα ήδη υπάρχοντα.
Πρόσφατα, ο όμιλος Publicis είχε προχωρήσει σε μια παρόμοια ενέργεια, όταν ανανέωσε τη Spark, προκειμένου να αυξήσει τον ανταγωνισμό για τις Starcom και Mediavest. Αυτή τη στιγμή το δίκτυο Group M του ομίλου WPP είναι το μεγαλύτερο που υπάρχει, φιλοξενώντας τέσσερις Media εταιρείες, τις Mediacom, Mindshare, MEC και Maxus