To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Omnicom: Θετικό το τρίτο τρίμηνο

Omnicom: Θετικό το τρίτο τρίμηνο
Παρά το ανταγωνιστικό μαρκο-οικονομικό περιβάλλον, ο πολυεθνικός όμιλος marketing και επικοινωνίας, Omnicom παρουσίασε υγιή αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού του έτους, καθοδηγούμενος από ήπια οργανική ανάπτυξη.

Τα καθαρά έσοδα για το αναφερόμενο διάστημα ανήλθαν σε 252,6 εκατομμύρια δολάρια από τα αντίστοιχα περσινά 236,8. Τα συνολικά έσοδα του ομίλου βελτιώθηκαν κατά 2,3%, ανερχόμενα σε 3,79 δισ. δολάρια από τα 3,7 δισ. του αντίστοιχου περσινού τριμήνου, αφήνοντας μάλιστα πίσω τις εκτιμήσεις των αναλυτών, που έκαναν λόγο για 3,784 δισ. Τα υψηλότερα έσοδα για το εξεταζόμενο τρίμηνο καθοδηγήθηκαν, κυρίως, από την οργανική ανάπτυξη του 3,2%, ενώ οι εξαγορές προσέφεραν αύξηση 0,4%.

Αναφορικά με τις επιχειρηματικές κατηγορίες, τα έσοδα από τη διαφήμιση αυξήθηκαν κατά 3,6% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τα 1,972 δισ. δολάρια, τα έσοδα του CRM μειώθηκαν κατά 1,4% (1,2 δισ.) κι αυτά από το PR βελτιώθηκαν κατά 5,5% (347,6 εκατ.).

Σε γεωγραφική βάση, η Βόρεια Αμερική είχε αύξηση εσόδων 1,4%, η Ασία Ειρηνικός βελτιώθηκε κατά 8,3%, η Ευρωζώνη και η λοιπή Ευρώπη κατά 2%, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο γνώρισε κάμψη 10,4%, επηρεασμένο από τη "βουτιά" της στερλίνας μετά την απόφαση για Brexit. Τα έσοδα της Λατινικής Αμερικής βελτιώθηκαν κατά 60%, ενώ η Μέση Ανατολή και Αφρική γνώρισε άνοδο 11,3%. Τέλος, τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν σε 453,1 εκατ. δολάρια από τα περσινά 428,3.

TAGS: Omnicom