P&G: Αλλαγές στα media για τη Βόρεια Αμερική
Σε αναδιοργάνωση του roster που χειρίζεται το λογαριασμό της media planning & buying στη Βόρεια
Αμερική προχώρησε, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου, η Procter & Gamble.
Σύμφωνα, πάντα, με πληροφορίες, δεν πραγματοποιήθηκε κάποιο επίσημο spec αλλά μια εσωτερική
διαδικασία, στην οποία συμμετείχαν οι εταιρείες Carat (Dentsu Aegis Network) και Hearts & Science (Omnicom Group), που συνεργάζονται με την Procter & Gamble καθώς και το inhouse unit του πολυεθνικού κολοσσού των καταναλωτικών αγαθών.
Αποτέλεσμα φαίνεται να είναι η αύξηση του μεριδίου του λογαριασμού που χειρίζεται η Carat και οι
λογικές απώλειες για τη Hearts & Science. Επίσης, σύμφωνα με το adweek, το in-house unit της P&G
ανέλαβε το λογαριασμό media για τα προϊόντα στοματικής υγιεινής και φροντίδας του ομίλου.
H διαδικασία εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική απόφαση της Procter & Gamble να αυξήσει τον έλεγχο της στο λογαριασμό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν σηματοδοτεί την ενδεχόμενη λήξη της συνεργασίας της με εξωτερικά media agencies.
Αμερική προχώρησε, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου, η Procter & Gamble.
Σύμφωνα, πάντα, με πληροφορίες, δεν πραγματοποιήθηκε κάποιο επίσημο spec αλλά μια εσωτερική
διαδικασία, στην οποία συμμετείχαν οι εταιρείες Carat (Dentsu Aegis Network) και Hearts & Science (Omnicom Group), που συνεργάζονται με την Procter & Gamble καθώς και το inhouse unit του πολυεθνικού κολοσσού των καταναλωτικών αγαθών.
Αποτέλεσμα φαίνεται να είναι η αύξηση του μεριδίου του λογαριασμού που χειρίζεται η Carat και οι
λογικές απώλειες για τη Hearts & Science. Επίσης, σύμφωνα με το adweek, το in-house unit της P&G
ανέλαβε το λογαριασμό media για τα προϊόντα στοματικής υγιεινής και φροντίδας του ομίλου.
H διαδικασία εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική απόφαση της Procter & Gamble να αυξήσει τον έλεγχο της στο λογαριασμό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν σηματοδοτεί την ενδεχόμενη λήξη της συνεργασίας της με εξωτερικά media agencies.