To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

P&G: Αλλαγές στα media για τη Βόρεια Αμερική

P&G: Αλλαγές στα media για τη Βόρεια Αμερική
Σε αναδιοργάνωση του roster που χειρίζεται το λογαριασμό της media planning & buying στη Βόρεια
Αμερική προχώρησε, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ξένου Τύπου, η Procter & Gamble.

Σύμφωνα, πάντα, με πληροφορίες, δεν πραγματοποιήθηκε κάποιο επίσημο spec αλλά μια εσωτερική
διαδικασία, στην οποία συμμετείχαν οι εταιρείες Carat (Dentsu Aegis Network) και Hearts & Science (Omnicom Group), που συνεργάζονται με την Procter & Gamble καθώς και το inhouse unit του πολυεθνικού κολοσσού των καταναλωτικών αγαθών.

Αποτέλεσμα φαίνεται να είναι η αύξηση του μεριδίου του λογαριασμού που χειρίζεται η Carat και οι
λογικές απώλειες για τη Hearts & Science. Επίσης, σύμφωνα με το adweek, το in-house unit της P&G
ανέλαβε το λογαριασμό media για τα προϊόντα στοματικής υγιεινής και φροντίδας του ομίλου.

H διαδικασία εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική απόφαση της Procter & Gamble να αυξήσει τον έλεγχο της στο λογαριασμό, αλλά σε καμία περίπτωση δεν σηματοδοτεί την ενδεχόμενη λήξη της συνεργασίας της με εξωτερικά media agencies.