GSK: Στην Publicis Media τα παγκόσμια media
Ο φαρμακευτικός κολοσσός GlaxoSmithKline αποφάσισε να αναθέσει τις media δραστηριότητές του, αξίας 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Publicis Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ φαρμακευτικός κολοσσός GlaxoSmithKline αποφάσισε να αναθέσει τις media δραστηριότητές του, αξίας 1,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων στη Publicis Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ chief executive του WPP, Mark Read συνεχίζει το "χτίσιμο" της senior ομάδας του, πραγματοποιώντας μια σειρά από προσλήψεις και μετακινήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία αθλητικών ειδών Nike Inc δήλωσε την Πέμπτη ότι ανησυχεί για τους ισχυρισμούς βιασμού εναντίον του Cristiano Ronaldo, ενός εκ των κορυφαίων εκπροσώπων της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο PayPal τοποθετεί το λογότυπό του στις φανέλες τριών επαγγελματικών αθλητικών ομάδων στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Sridhar Ramaswamy, ένα από τα κορυφαία στελέχη διαφήμισης της Google, αναχωρεί από την εταιρεία μετά από 15 χρόνια, για να ενταχθεί στη Greylock Partners.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Fox αναμένεται σύντομα να χρίσει τη Marianne Gambilli, επικεφαλής των διαφημιστικών πωλήσεων για το "νέο Fox" που έρχεται, αναλαμβάνοντας τα καθήκοντα που χειρίζεται τη δεδομένη περίοδο ο Joe Marchese.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε έναν παλιό γνώριμο αποφάσισε να αναθέσει η TBWA/Worldwide τον ρόλο του παγκόσμιου επικεφαλής στο performance marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ESPN ανακοίνωσε ότι έχει προωθήσει τη Laura Gentile στην ηγεσία των επιχειρήσεων promotional υπό τον ρόλο της svp, marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hershey αποφάσισε να μετακινήσει δημιουργική ευθύνη για πολλές από τις πιο σημαντικές της μάρκες στη Droga5.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann κέρδισε τον τίτλο της ευρωπαϊκής δημιουργικής συνεργάτιδας της Opel/Vauxhall.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα έσοδα της Accenture Interactive αυξήθηκαν περισσότερο από 20% τους τελευταίους 12 μήνες, παρά την μείωση της δραστηριότητας στο πεδίο των συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&A).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Grey Group όρισε τον president Λατινικής Αμερικής, Eduardo Maruri ως chief executive της Grey Europe.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory