Omnicom Media: Λανσάρει marketing-insights πλατφόρμα
Η Omnicom Media Group λάνσαρε μια marketing και insights πλατφόρμα με την ονομασία Omni.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Omnicom Media Group λάνσαρε μια marketing και insights πλατφόρμα με την ονομασία Omni.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kraft Heinz επέλεξε τη Droga5 σαν τον νέο διαφημιστικό της συνεργάτη για τα brands Kraft Mac and Cheese και Philadelphia Cream Cheese.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι WPP και Publicis είναι οι μεγάλοι νικητές που αναδείχτηκαν από την αναθεώρηση των δημιουργικών συνεργασιών της Nestle στις Ηνωμένες Πολιτείες. Επιπλέον, ο IPG κατάφερε να επεκτείνει τη συνεργασία του με την εταιρεία τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PepsiCo λανσάρει έναν κόμβο καινοτομίας στις ΗΠΑ, που ονομάζεται "The Hive", καθώς επιδιώκει να καλλιεργήσει τις μικρότερες και μάρκες της και να τους προσφέρει χώρο για να αναπτυχθούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Essence του ομίλου WPP προχώρησε σε προαγωγή του πρώην executive της Disney ABC, Adam Gerber στη θέση του global president των media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ S4 Capital του Sir Martin Sorrell συμφώνησε, τελικά, στην εξαγορά της ολλανδικής content εταιρείας, MediaMonks, σε ένα deal που χαρακτηρίστηκε από τον ίδιο "διαφορετικό" σε σχέση με τις εξαγορές που έκανε με τον WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔυο πρώην executives της GroupM, πήραν την απόφαση να λανσάρουν μια νέα εταιρεία marketing communications
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Isobar, το digital εταιρικό δίκτυο που ανήκει στον όμιλο Dentsu Aegis, ανακοίνωσε την προαγωγή τριών executives σε ηγετικές θέσεις παγκόσμιας κλίμακας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP προειδοποίησε τον Martin Sorrell πως αν η νέα του εταιρεία, S4 Capital, κερδίσει τελικά την εξαγορά της MediaMonks, τότε θα χάσει το μπόνους 20 εκατομμυρίων λιρών που δικαιούται...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Intersport προχώρησε στην πρόσληψη του Christoph Frechen για την ανάθεση καθηκόντων global general manager του marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kimberly-Clark Corp. ανέθεσε στην FCB του ομίλου Interpublic μια νέα παγκόσμια στρατηγική και δημιουργική δουλειά για το τμήμα family-care.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια εταιρεία παραγωγής MediaMonks αποτελεί των πρώτο στόχο των προσπαθειών του Martin Sorrell να επιστρέψει στη διαφημιστική βιομηχανία...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory