Mars: Αλλαγές σε παραρτήματα του marketing
Σειρά marketing αλλαγών προέκυψαν το τελευταίο διάστημα στη Mars.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά marketing αλλαγών προέκυψαν το τελευταίο διάστημα στη Mars.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IPG Mediabrands έκανε γνωστό το λανσάρισμα της νέας full-service digital και performance marketing εταιρείας Reprise.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ παγκόσμια digital εταιρεία Wunderman ανακοίνωσε την πρόσληψη του Helder Santo για την ανάθεση καθηκόντων President στο μεγάλο γραφείο της Νέας Υόρκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑύξηση 5,7% στα έσοδα του πρώτου τριμήνου του οικονομικού της έτους παρουσίασε η Dentsu σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas ανακοίνωσε την επέκταση του ρόλου chief strategy officer Βόρειας Αμερικής, με τον Greg James να αναλαμβάνει άμεσα τη νεοδημιουργηθείσα θέση του global chief strategy officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Manning Gottlieb OMD είναι η εταιρεία που ετοιμάζεται να αναλάβει τον χειρισμό του, ύψους 140 εκατομμυρίων λιρών, media-buying λογαριασμού της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Red Bull προχωράει σε παγκόσμιο διαφημιστικό spec για την προβολή του αναπτυσσόμενου προγράμματος incubator για τους social επιχειρηματίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ παγκόσμιος κολοσσός καυσίμων BP επέλεξε τον WPP σαν τον παγκόσμιο marketing συνεργάτη του έπειτα από την ολοκλήρωση αναθεώρησης, που ξεκίνησε στα μέσα του 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ luxury μάρκα σοκολάτας Godiva, που ανήκει στην Pladis, ξεκίνησε αναθεώρηση των παγκόσμιων διαφημιστικών της συνεργασιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώην CEO του WPP, Martin Sorrell παραβρέθηκε στο συνέδριο Techonomy NYC 18, στην πόλη της Νέας Υόρκης και ξεκαθάρισε πως το τέλος της θητείας του στην κεφαλή του μεγαλύτερου holding ομίλου marketing υπηρεσιών στον κόσμο, δεν σηματοδοτεί και το τέλος της δικής του καριέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann Worldgroup προήγαγε τον Chris Macdonald στη θέση του president των διαφημιστικών και συμμαχικών εταιρειών και τη Nannette Dufour σε αυτή της president των global clients and business leadership.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ GlaxoSmithKline έχει ξεκινήσει την αναθεώρηση χειρισμού του, ύψους 1,3 δισ. λιρών, παγκόσμιου media λογαριασμού της, προκαλώντας συναγερμό στις MediaCom και PHD.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory