180: Εσωτερική έρευνα για το εργασιακό περιβάλλον
Εσωτερική έρευνα γύρω από την συμπεριφορά των υπαλλήλων της, έχει ξεκινήσει η διαφημιστική εταιρεία 180, που ανήκει στον όμιλο Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕσωτερική έρευνα γύρω από την συμπεριφορά των υπαλλήλων της, έχει ξεκινήσει η διαφημιστική εταιρεία 180, που ανήκει στον όμιλο Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ M/SIX είναι η εταιρεία που κέρδισε το δικαίωμα χειρισμού του πανευρωπαϊκού media λογαριασμού της εταιρείας Bridgestone, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα καθαρά έσοδα του Omnicom για το 2017 μειώθηκαν κατά 5,2%, στα 1,09 δισεκατομμύρια δολάρια, με τον τζίρο σε Ηνωμένο Βασίλειο και Βόρεια Αμερική να συρρικνώνεται στη διάρκεια του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια στρατηγική κίνηση αναφορικά με το nickname του, προχώρησε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόκειται για την κατάληξη σχετικού pitch και η ανάθεση αφορά τα επόμενα τρία χρόνια καθώς το λανσάρισμα πρόκειται να γίνει το 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα «τρέξει» στα social media και αφορά το μοντέλο Navigator SUV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ chief marketing και communications officer της Unilever, Keith Weed, απέσπασε τον τίτλο του «Global Marketer of the Year» από τη World Federation of Advertisers.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την Daily Telegraph η κίνηση, που φέρει την ονομασία Best for Britain, ιδρύθηκε από την επιχειρηματία Gina Miller κι έλαβε δωρεά 400.000 λιρών από τον δισεκατομμυριούχο George Soros.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Margot Robbie αποκάλυψε ότι η Nissan θα παρουσιάσει ένα νέο ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο για την Formula E, στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Avis Budget Group ετοιμάζεται να προχωρήσει σε αναθεώρηση των ευρωπαϊκών διαφημιστικών της επιχειρήσεων, έχοντας ήδη έρθει σε επαφή με δημιουργικές εταιρείες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis παρουσίασε καθαρά έσοδα για το 2017 που άγγιξαν τα 862 εκατομμύρια ευρώ σε σύγκριση με την απώλεια 527 εκατομμυρίων την προηγούμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πληροφορίες επαληθεύτηκαν και ο όμιλος Omnicom αποφάσισε να προωθήσει τελικά την Wendy Clark στη θέση της global president και CEO της DDB.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory